پل پیرس در طی چند سال گذشته کمی کارخانه L بوده است و هواداران NBA خیلی سریع این واقعیت را به او یادآوری می کنند. پیرس به عنوان یک تحلیلگر در ESPN ، تهمتهای زیادی را به لبران جیمز ارائه داده است ، در حالی که وقتی صحبت از تیم سابقش ، بوستون سلتیکس می شود ، کمی بیش از حد اعتماد به نفس دارد. با وجود این ضررها ، پیرس همچنان به جلو حرکت می کند ، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است ، که صادقانه بگویم ، بسیار قابل تحسین است.

با این حال ، پیرس در آستانه یک نبرد قانونی است که به گفته TMZ ، شخصی تحت عنوان کنت جانسون از او شکایت می کند. گفته می شود پیرس جانسون را در سال 2016 استخدام کرد تا “پرورش دهنده اصلی” او باشد. اساساً ، جانسون قصد داشت به ایجاد یک مرکز رشد علف های هرز برای پیرس ، که کار خود را راه اندازی کرد ، کمک کند.

پل پیرس

جاناتان نیوتن / واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

طبق گزارشات پیرس قول پرداخت ماهانه 10،000 دلار به جانسون را داد هر چند به محض ورود پرورش دهنده علف های هرز به كالیفرنیا ، پیرس دستمزد این مرد را به 4000 دلار كاهش داد. جانسون می گوید این اتفاق افتاده است زیرا پیرس توانایی پرداخت پول به او را ندارد تا زمانی كه علف های هرز زیادی برای فروش وجود داشته باشد. از آنجا که ادعا می شود پیرس طبق قول خود از پرداخت 10 هزار دلار به وی امتناع ورزید ، اوضاع همچنان بدتر شد. این جانسون را مجبور به ترک شرکت کرد و اکنون ، او علاوه بر هرگونه اضافه کاری که ممکن است از دست داده باشد ، 42000 دلار دستمزد پرداخت نشده نیز شکایت می کند.

ستاره سابق NBA هنوز در مورد این دادخواست اظهارنظر نکرده است ، گرچه مشخص است که او در اینجا کمی قاطع است. برای به روزرسانی در مورد این وضعیت با ما همراه باشید زیرا مطمئن خواهیم شد که آنها را برای شما به ارمغان می آوریم.

[Via]