یک عکس تبلیغاتی منتشر شده در صفحه اینستاگرام آیوی پارک باعث شده است تا مردم در مورد موضوع “ماهی سیاه” بحث کنند. روزهای قبل ، Ivy Park تصویری را به اشتراک گذاشت که دو مدل را نشان می دهد که در لباس دنده آدیداس قرار دارند. هیچ چیز استثنایی در مورد این تصویر وجود نداشت ، اما در روز چهارشنبه (8 دسامبر) ، مردم شروع به بحث در مورد چگونگی واقعی بودن مدل ها ، که در نگاه اول به نظر زنان رنگی یا سیاه پوست می رسیدند ، بسیار سبک تر از تصویر نشان می دهد.

پیچک پارک ، رنگ گرایی ، ماهیگیری سیاه ، صورت سیاه ، بیانسه
اینستاگرام

به زودی ، مردم شروع به متهم کردن مدلهای Blackface یا Blackfishing – برداشتی از اصطلاح فرهنگ پاپ “گربه ماهی” کردند. بیانسه و تیمش نیز مورد هدف قرار گرفتند ، خصوصاً به این دلیل که این خواننده در موسیقی و نمایش های خود بسیار مشتاق سیاه پوستان و آفریقایی است. از آنجا که بیانسه همچنین به عنوان کسی شناخته می شود که از نزدیک در تمام جنبه های پروژه های خود نقش دارد ، طرفداران او اظهار داشتند که او این ظاهر را تأیید نمی کند. با این حال ، در حالی که مدل ها روسی هستند ، اما پیشینه قومی آنها ناشناخته است.

هنوز هیچ بیانیه ای توسط بی یا پارک پیچک ارائه نشده است ، اما اینترنت صدای آنها را به گوش می رساند. چند پاسخ در زیر و همچنین تصاویر بیشتر از مدل های موجود در این کمپین را بررسی کنید.

realkingsht

امیدوارم که این شرکت آن عکس را پایین بیاورد ## blackfishing ## ivypark ## blackfishing2020 ## ivyparkxadidas

â ؟؟ ¬ صدای اصلی – جون