پاتریک ماهومس به لطف موفقیت بی نظیرش در تیم کانزاس سیتی ، به راحتی یکی از بزرگترین ورزشکاران روی کره زمین در حال حاضر است. او فقط سومین سال خود را به عنوان مدافع اصلی تیم سپری می کند و با یک Super Bowl به نام خود ، از قبل به نظر می رسد ماهومس می تواند در راه بازگشت به یک قهرمانی دیگر باشد. بازی او قراردادی به ارزش بیش از 500 میلیون دلار برای وی به ارمغان آورد و تاییدهای وی همچنان انباشته می شوند. از جمله این تاییدیه ها ، معامله با آدیداس است ، جایی که او اکنون کفش ورزشی خود را می گیرد.

در تصاویر زیر ، شما می توانید Adidas UltraBoost Mid “Pat Mahomes” را پیدا کنید که در سایه ای زیبا از سورمه ای قرار دارد. این سایه تیره قرمز در سراسر قسمت Primeknit وجود دارد که همچنین دارای رنگ سفید و سیاه در سراسر آن است. به طور کلی ، این یک رنگ پاک و تمیز است که اولین برداشت عالی برای سری کفش های کتانی با موضوع ماهومس است که مطمئناً طی مدتی دیگر ظاهر خواهد شد.

منتظر جزئیات انتشار این کفش ورزشی باشید ، زیرا مطمئناً در آینده نزدیک به روزرسانی های بیشتری دریافت خواهیم کرد. در همین حال ، نظرات شما در مورد این کفش را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

پاتریک ماهومس
تصویر از طریق آدیداس
پاتریک ماهومس
تصویر از طریق آدیداس
پاتریک ماهومس
تصویر از طریق آدیداس
آدیداس
تصویر از طریق آدیداس