دشاون واتسون خود یک بازی خیره کننده از روز شکرگذاری داشت زیرا تگزاسی های هوستون خود شیرهای دیترویت را با نتیجه 41-27 شکست دادند. با ورود به این مسابقه ، تگزاسی ها در این فصل تنها 2-7 بودند و هیچ شانس منطقی برای صعود به پلی آف نداشتند. صرف نظر از این ، تیم استقامت نشان داد و به آن پایبند ماند و نتیجه بسیار خارق العاده ای را رقم زد که مطمئناً به خود اعتماد خواهد کرد و به جلو می رود. واتسون دلیل اصلی این پیروزی بود زیرا او در حالی که 318 یارد فاصله داشت 4 بازی را انجام داد. این آمار با این واقعیت که او فقط 17 کار کامل انجام داده است ، چشمگیرتر می شود.

عملکرد واتسون با استقبال افرادی مانند پاتریک ماهومس ، مهاجم خط حمله کانزاس سیتی روسد روبرو شد ، وی با ستایش از واتسون در توییتر گفت: “اون مرد deshaunwatson خاص است. “البته این دو در یک پیش نویس یکسان گرفته شده اند و همیشه احترام زیادی برای یکدیگر قائل بوده اند.

رئیس ها و تگزاسی ها در هفته اول فصل NFL با یکدیگر بازی کردند و در پایان این ماهومس بود که در رده های برتر قرار گرفت و در این بازی با نتیجه 34-20 برنده شد. با نتیجه 9-1 انتظار می رود که رئیسی ها به مرحله پلی آف بروند و متأسفانه یک مسابقه مقابل Texans در فصل بعد فوق العاده بعید به نظر می رسد.

اگر می خواهید بیشتر از آنچه امروز واتسون ارائه داده است مشاهده کنید ، می توانید موارد برجسته این بازی را در زیر بررسی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZgRruN2h3Ak