2020 ممکن است یک سال آشغال باشد اما ویکتوریا مونت با اخبار خوشحال کننده سال را به پایان می رساند. این خواننده اوایل امروز یک پست حیرت انگیز بارداری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نشان داد که انتظار اولین فرزندش را دارد. مونت که طلا پوشیده بود ، هنگامی که اعلام کرد باردار است ، الهه بدنبال بدنبال الهه است.

وی در این عنوان نوشت: “من از اشتراک گذاری بسیار خوشحالم که به عنوانی درست بالای ملکه … مادر ارتقا یافتم.” “اکنون دو قلب در درون من می تپد … این عشق بیشتر است. دو مغز و دو روح … اینقدر قدرت است. واقعاً مانند فوق العاده فوق العاده ویکتوریا احساس شده ام که بدن من چنین کارهای معجزه آسایی انجام می دهد.”

او ضمن ابراز هیجان به طرفدارانش در مورد خبر بارداری و همچنین اشتیاق خود برای دیدار با فرزندش ، نامه سرگشاده زیبایی را برای فرزند خود به اشتراک گذاشت.

“برای کودک من ، من از شما برای انتخاب من به عنوان مادرتان تشکر می کنم! هسته اصلی من زندگی شما را در حال حاضر نگه می دارد ، و به زودی زندگی شما هسته من خواهد بود! من با اعتماد به نفسی که قبلا هدیه دادم سرم را بالاتر می گیرم. شما بهترین هستید از من و من قول می دهم از تو محافظت کنم و بهترین نسخه از خودم برای همه راهها باشم ، همیشه. صورتی من را با گرفتن انگشتان کوچک خود نگه داری تا زمانی که بتوانیم دست بگیریم و از طریق این دنیا با هم باران یا درخشش را طی کنیم. برای همیشه مال من. تو رو گرفتم. “

اعلامیه مونت با هیجان فوری برخی از دوستانش روبرو شد. “اوه خدای من!!!! شما از این افتخارات دنیا نگاه می کنید ، “Chloe X Halle در نظرات خود نوشت. خالد ، جوردین وودز ، و الا مای نیز برای ابراز تبریک گفتند.

تبریکات بزرگ برای ویکتوریا مونت در مورد بارداری او.