سال گذشته ، Bow Wow و Wendy Williams پس از رد و بدل کردن عکسها با یکدیگر وقتی Williams از Bow Bow به خاطر اظهارنظرهایی که در مورد همسر سابق خود کرد انتقاد کرد ،سیارا ، و او توسط پاسخ داد شرم آور بدن عکسی از مجری 56 ساله بیکینی پوش در ساحل به نظر می رسد ویلیامز ممکن است همچنان نسبت به این خواننده رپ 33 ساله احساس ناراحتی داشته باشد ، زیرا وی بار دیگر به برنامه خود رفت تا توانایی موسیقی او را زیر سوال ببرد.

در بخشی ، ویلیامز از DJ Suss One ، که جایگزین DJ Boof شد ، پرسید ماه گذشته پس از خروج ناگهانی او از نمایش، “نام یک رکورد مهم را که Bow Wow در کار 27 ساله خود داشته است ، نامگذاری کنید.” با تردید لحظه ای ساس وان ، ویلیامز پاسخ داد: “درست است ، ریش خود را بمالید” ، به عنوان خنده حضار.

از زمان پخش این قسمت ، بسیاری سریعاً اظهار داشتند که ممکن است این نظر کاملاً منصفانه نبوده است ، زیرا Bow Wow در طول زندگی حرفه ای خود دارای چندین موفقیت از جمله “I’m a Flirt” ، “Shortie Like Mine” و ” من فکر می کنم آنها من را دوست دارند “، و حتی همزمان هدایت یک حرفه بازیگری را بر عهده داشت.

تعظیم وو گاو وندی ویلیامز

پاراس گریفین / گتی ایماژ

اگر تاریخچه نشانه ای باشد ، طولی نمی کشد که Bow Wow با سایه ای از خودش آتش می زند. اگر چیزی باشد ، شاید او دو پرنده را با یک سنگ بکشد و سایه وندی را ببندد و دلجویی از طرفداران توسط شرکت در ورزوز به زودی جنگ کنید.

بخش نمایش مورد نظر را در زیر مشاهده کنید.