این یک فصل سخت برای کابوی های دالاس و طرفدارانشان است. این مسئله مخصوصاً شب گذشته درست بود زیرا تیم فوتبال واشنگتن کابوی ها را با تکان دهنده ای 16-16 منفجر کرد. این یک امتیاز وحشتناک برای یک تیم کابوی بود که فرصتی برای کسب مقام اول در NFC East داشت. اکنون ، واشنگتن صاحب نقطه شماره یک این بخش است و در حال حاضر ، کابوی ها اگر می خواهند شانس صعود به پلی آف را داشته باشند ، باید کارهای بهتری انجام دهند.

شاید بزرگترین مبارزه آنها ، جدا از دفاع ، بازی دوندگی آنها باشد. Ezekiel Elliott شب گذشته به مدت 32 یارد رسید و در تمام طول فصل ، عملکرد خیلی خوبی در قرارداد خود نداشته است. بی چون و چرا میزبان Skip Bayless این موضوع را کاملاً مورد توجه قرار داده است و امروز صبح ، او الیوت را آزاد کرد و خاطرنشان کرد که از آنچه می بیند “وحشت زده” شده است.

بحث اصلی Bayless در این واقعیت متمرکز بود که تولید الیوت در هر فصل به طور مداوم در حال کاهش است ، که با توجه به اینکه وی یکی از پردرآمدترین مدافعان لیگ است ، چندان خوشایند نیست. بی چون و چرا میزبان همچنین ادعا کرد که بازی الیوت دلیل بزرگی برای رکورد 3-8 تیم بوده است ، به ویژه اینکه اگر بیشترین نیاز تیم را داشته باشید ، به سختی می توانید چند اینچ را بردارید.

گاوچران ها در حالی که به یک چهارم آخر فصل می رسند ، نیاز به افزایش دارند و اگر الیوت شلیک نکرد ، کابوی ها برای حضور در یک فصل متوالی و بدون حضور در پلی آف حضور دارند.

ایزیکل الیوت

السا / گتی ایماژ