به یاد بیاورید وقتی 50 سنت به “Fofty” تبدیل شد و تهدید کرد که از بزرگترین رقبای خود میلیونها دلار دلار سیفون می کند. اختلافات او با راندال امت همین امر بود. در حالی که به نظر می رسید اختلافات آنها از بین رفته است ، گوشت گاو یک طرفه امروز با کمال تعجب ادامه می یابد ، با اظهار نظر فیدی درباره قرار دادن امت در لیست “اعتصاب / ناعادلانه” در انجمن نویسندگان آمریکا.


آنجلا ویس / گتی ایماژ

اخبار درباره راندال امت به عنوان یک تولید کننده “ناعادلانه” به طور بالقوه دقیقاً بی جا نیست. برای سالها ، ادعاهایی علیه این مرد مطرح شده است ، از جمله از 50 سنت. علاوه بر برخی ادعاهای سو sexual رفتار جنسی ، 50 نفر به دلیل بدهی بیش از 1 میلیون دلار به امت متهم شد. درگیری آنها کاملاً مستند بود و حتی لالا کنت ، شریک امت را نیز درگیر می کرد.

البته 50 در مورد آخرین به روزرسانی داستان امت حرف های زیادی برای گفتن دارد و از اینستاگرام برای نظر دادن استفاده می کند.

اسطوره رپ و تهیه کننده تلویزیون گفت: “اسمهر شما نمی توانید نویسندگان را از آنجا پول بکشید.” “اکنون هیچ کس نمی خواهد با شما کار کند ، آه شکرگذاری مبارک.”

خوب است که او به یاد آورد که شکرگذاری را برای او تبریک بگوید اما ، همانطور که همه باید بدانید ، 50 سنت هیچ روز مرخصی نمی گیرد. مهم نیست که تعطیل باشد ، یا اگر روز تولد شما باشد ، مرد وقتی مقداری مهمات پیدا می کند همیشه برای شما می آید.