هیچ رازی نیست که هیپ هاپ در میان بزرگترین ژانرهای جهان قرار دارد ، یک نیروی مسلط در جهت گیری فرهنگ پاپ به عنوان یک کل. و به لطف ویژگی Spotify’s Wrapped که مورد استقبال بسیاری از هنرمندان برجسته بازی قرار گرفته است ، طرفداران می توانند درک عمیقی از دقیقاً عمق محبوبیت هیپ هاپ داشته باشند. و این تنها فاکتورگیری در آمار یک سرویس پخش جریانی است ، زیرا اپل موزیک و TIDAL هنوز چنین ویژگی را پیاده سازی نکرده اند.

با آماری مانند کل جریان ها ، ساعت ها ، شنوندگان و کشورها ، به راحتی می توان تصویری عمیق تر از محبوبیت یک هنرمند در یک سال خاص دریافت کرد. این مورد به ویژه در مواردی جالب توجه است که هنرمندان امسال آلبومی مانند Dreamville’s Cozz و Bas رها نکرده اند اما هنوز نتایج خوبی کسب کرده اند. در مورد ناو ، که با سه آلبوم کامل بازی را غرق در بازی کرد (شماره ای که در نظر گرفته نشده است) ، تعداد او با حجم عظیمی از موسیقی که در آن قرار گرفت همخوانی دارد. “چه می توانم بگویم؟ من خوش شانس نیستم” ، دنزل کاری را شگفت زده می کند مشترک خود را قفل شده است در اوایل سال جاری با کنی بیتس پروژه کنید. “من مبارک هستم.”

گرچه بسیاری تلاش کرده اند ، اما به نظر می رسد “لغو” توری لانز در نهایت کار احمقانه ای بوده است. طرفداران رپر کانادایی حتی با خفقان نام وی ، همچنان به حرکت خود ادامه دادند. از نظر جوینر لوکاس ، بیش از نیم میلیارد شنونده هنوز کافی نبودند. “من سخت کار نمی کنم ،” منعکس می کند. و به لطف هوشیارانه Akademiks ، آموخته شد که Lil Uzi Vert فقط با داشتن بیش از دو میلیارد جریان در سال جاری ، به عنوان یکی از تیتانهای عددی بازی رپ ، قد بلند است – مطمئناً نشان دهنده خروجی سه جانبه او است.

به عنوان یكی از پادشاهان جریان جدید ، 1.5 میلیارد یانگ بوی دیگر هرگز نكرد او را به عنوان یك سوپراستار در حق خود تقویت كرد. تعجب آور نیست که تراویس اسکات خود را در رقم حیرت انگیز 4.4 میلیارد نفری دید که با توجه به نبود آلبوم کامل ، آمار فوق العاده ای بود. و گرچه آنها اخیراً با یک دادخواست سنگین از سه 6 مافیا سر و کار دارند ، اما $ uicideBoy $ نیز مارک یک میلیاردی را شکسته است – برای خدمه ای که اغلب با عنوان زیر زمین نامناسب نیستند ، خیلی بی روح است. Xzibit و Busta Rhymes ، که هر دو موسیقی جدید را کنار گذاشتند تابستان سام و ELE2: خشم خدا همچنین آن را با نمایش های قوی برگزار کرد و ثابت کرد که این بازی هنوز هم عاشق غزل سرایان OG خود است.

و این تنها تعدادی از نتایج جالبی است که رپرهای زیادی تصمیم گرفته اند که فعلاً شماره های خود را مخفی نگه دارند. همه مواردی که در نظر گرفته شده ، جالب است که ببینید فرهنگ هیپ هاپ واقعاً چقدر عظیم است و Spotify Wrapped همچنان به بررسی تحلیلی بیشتر محبوب ترین هنرمندان سال می پردازد. شما می خواهید کدام رپرها آمار خود را به اشتراک بگذارند؟ صدا کردن در بخش نظرات.