بیش از دو ماه است که یونگ میامی ، خواننده رپ ساوت ساید و دختران سیتی تصمیم گرفته است رابطه خود را قطع کند. این حرکتی بود که ستاره همشهری City Girls JT از دیدن آن خوشحال شد و به دنبال این جدایی ، ساوتساید اعلام کرد که مردم نمی شنوند که او حرف منفی درباره مادر دخترش می گوید. ساوت ساید در سپتامبر گفت: “من از هیچ یک از آنها عصبانی نیستم. من یک جوانمرد هستم. من اینجا نمی شوم و همه کارها را انجام می دهم.” “اوضاع به نوبه خود به جایی رسید که من راه خود را دنبال کردم ، او راه خود را رفت. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم.”

از آن زمان ، تهیه کننده ابراز دلتنگی برای همسر سابق خود کرده است ، اما اخیراً ویدئویی منتشر شد که نشان می دهد او به عنوان یک مرد مجرد آن را زندگی می کند. کلیپی شروع به پخش شدن کرد که نشان می داد ساوت ساید در یک کلوپ شبانه زنی را در حال بوسیدن یک زن است ، و به زودی مردم شروع به تحسین یونگ میامی برای زن مجرد بودن کردند. نام ساوت ساید از میان زغال سنگ ها عبور داده شد ، بنابراین وی برای دفاع از خود با یک پیام ساده بازگشت.

وی در یک کلیپ ویدئویی گفت: “همه شما مثل این عمل می کنم که من نمی توانم زندگی ام را ادامه دهم ، مثل آنچه که در آن است.” در همین حال ، یونگ میامی جشن تولد JT را جشن می گرفت ، و به خواهرش City Girls با یک پاتک یخ زده هدیه می داد. به پست های زیر مراجعه کنید.