نامزد رسما برای 2021 جایزه گرمی اعلام شده است و ما مفتخر به جشن برخی از بزرگترین هنرمندان در هیپ هاپ امروز است.

همانطور که لیست برای معرفی نامزد شدن برای مراسم 2021 پیچیده بود ، انتظار می رفت که برخی از آهنگ ها و آلبوم ها فرا خوانده شوند ، اما چنین نشد. به همین ترتیب ، چندین آلبوم که انتظار داشتیم مورد غفلت واقع شوند ، درخشش بیشتری پیدا می کنند.

ما قبلاً لیست کاملی با بیشتر نامزدهای نمایش جوایز در اینجا دریافت کرده ایم ، اما اگر به دنبال یک رپ فقط رپ بودید ، شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

دسته بهترین اجرای رپ ابتدا با جشن گرفتن “دیور” از مرحوم پاپ اسموک ، “احترام عمیق” از بیگ شان با حضور نیپسی هاسل ، “BOP” از DaBaby ، “WHATS POPPIN” جک هارلو ، “The Bigger Picture” از Lil Baby و فیلم “وحشی” مگان تو استالیون در کنار بیانسه.

برای بهترین اجرای رپ ملودیک ، آکادمی ضبط نور را به تراویس اسکات با “HIGHEST IN THE ROOM” ، دریک و لیل دورک با “حالا بخند گریه کن بعدا” ، DaBaby و ردی ریچ با “ROCKSTAR” ، اندرسون. پاک با “Lockdown “، و ردی ریچ با” جعبه “.

دسته بهترین آهنگ های رپ کمی قابل پیش بینی بود ، جشن گرفتن ردی ریچ برای “The Box” ، Lil Baby برای “The Bigger Picture” ، دریک و Lil Durk برای “Laugh Now Cry Later” ، DaBaby و Roddy Ricch برای “ROCKSTAR” و مگان تو استالیون و بیانسه برای “Savage”.

سرانجام ، با اعلام نامزدهای بهترین آلبوم رپ ، شگفت آورترین (و طراوت آورترین) رده رخ داد. فردی گیبس و کیمیاگر نامزد شده اند آلفردو، D Smoke نیز برای همین است عادت های سیاه، جی الکترونیک برای یک شهادت کتبی، Nas برای بیماری کینگ، و رویس دا 5’9 “برای تمثیل.

تبریک به همه نامزدها!