این حماسه همچنان مرتب و نامرتب می شود. در صورتی که به نوعی آن را از دست داده اید ، بیایید سرعت خود را بالا ببریم. اوایل این هفته گزارش شد که مالک بیسلی ، بازیکن NBA ، با لارسا پیپن رابطه داشت ، همراه با عکس این دو زوج در فرودگاه. همسر بیسلی ، مونتانا یائو ، روی عکس نیز تصادف کرد و با پیامی در استوری اینستاگرامش به او پاسخ داد.

وی نوشت: “وای … من حتی این مرد را نمی شناسم.” “حقیقت همیشه به این طریق یا یک چیز دیگر آشکار می شود. من همیشه و برای همیشه به آنچه هستم وفادار خواهم ماند و خدا هرگز مرا ناامید نکرده است. تمام عشقهای واقعی را قدر دانی کنید.” به دنبال آن ، پیپن به داستان اینستاگرام خود نیز پرداخت و به هواداران هشدار داد كه هر آنچه را كه در اینترنت می خوانند باور نكنند. وی نوشت: “همیشه به آنچه در شبکه های اجتماعی می بینید اعتماد نکنید.” “حتی نمک شبیه قند است.”

درست زمانی که هواداران نسبت به یائو بسیار احساس دلسوزی می کردند ، گزارش شد که او مدتها قبل از این رسوایی بیسلی را فریب داده است. طبق یک وبلاگ خبری تفریحی معروف به Fee With The Tea ، او قبلاً با ستاره NFL ، Su’a Cravens کلاهبرداری کرده بود. ظاهراً بیسلی قبلاً در مورد ادعای ماجرا با کریوانز روبرو شده و در نتیجه درگیری شدیدی بین این دو ورزشکار رخ داده است.

در همین حال ، آخرین گزارش ها نشان داده اند که بیسلی و یائو قبلاً آن را ترک کرده بودند و مدتها قبل از انتشار عکس او و پیپن از یکدیگر جدا شده بودند ، که نشان می دهد بیسلی برای شروع هرگز تقلب نکرده است. چه چرخشی تکان دهنده است. ای! گزارش داد که این جفت “ماهها در واقع از هم جدا شده اند و این ورزشکار از قبل روند طلاق را آغاز کرده است.”

بنابراین ، به طور خلاصه ، مالک بیسلی و مونتانا یائو در حال طلاق هستند – اما مدتی است که از هم جدا شده اند – بیسلی همسرش را تقلب نکرد ، پیپن معشوقه هیچ کس نبود (که ما از او می دانیم) ، و یائو احتمالاً تنها بود یکی که در این داستان تقلب کرده است.

[via] + [via]