اسنوپ داگ و همسرش شانت برودوس اکنون تقریباً 25 سال است که با هم هستند و در حالی که اتحادیه آنها همچنان پابرجاست ، به خوبی اثبات شده است که آنها طی این سالها برخی از آزمایشات و سختی ها را پشت سر گذاشته اند. صرف نظر از این ، این دو در مورد زندگی مشترکشان کاملاً آزادانه عمل کرده اند ، به خصوص با بسیاری از تجربیاتشان در چشم عموم. طرفداران به دلیل وضعیت خود به عنوان یک زوج مشهور ، همیشه به دنبال نشانه هایی هستند که می تواند اوضاع راکد باشد و این دقیقاً همان چیزی است که در روز جمعه اتفاق افتاده است.

Broadus به داستان اینستاگرامش پرداخت جایی که او نوشت “همه ما بهترین نسخه های خود را برای کسی تلف کردیم که حتی یک لعنتی هم نمی داد.” در حالی که مشخص نیست که Broadus در مورد چه کسی صحبت می کند ، بسیاری از آنها تصمیم گرفتند که نتیجه بگیرند زیرا آنها احتمال می دهند که اسنوپ پشت این پست باشد.

در نظرات پست اینستاگرامی زیر ، طرفداران داستان IG Broadus را زیر سوال بردند و یک طرفدار گفت: “او حق دارد ، او برای دهه ها پایین آمده است و این با عشق سختی همراه بود. شاید نه از نظر مالی ، اما قطعاً از نظر وفاداری. بنابراین خانم ها ، آن نان را بگیر ، سپس آن را ترک کن و این مردان را بچه به دنیا نیاور. یکی دیگر از طرفداران نوشت: “من واقعاً می خواهم او را ترک کند و بزرگتر از این نیست که چنین پست هایی را می کند. برای خود یک وکیل بگیرید ، یک پول تقسیم کنید و بقیه زندگی خود را شاد و سالم زندگی کنید.”

دیگران با این پست قانع نشدند ، زیرا اظهار نظر كرد كه “او سالهاست این الگوی رفتاری جدایی نوجوانان را ارسال می كند. او به جایی نمی رود.” نیازی به گفتن نیست ، شما این روزها نمی توانید چیزی در اینترنت ارسال کنید بدون اینکه مردم داستان های خود را بسازند.

اسنوپ داگ و شانته برادوس

Frank Trapper / Corbis از طریق گتی ایماژ