Candace Owens با تفسیرهای غالباً غیرقابل تحمل خود دوباره به یک موضوع پرطرفدار تبدیل شده است. این بار ، به دلیل یکی از اهداف او ، هری استایلز است که به نظرات گذشته خود واکنش نشان می دهد و در Instagram برای او می آید.

شما به یاد خواهید آورد که ، در اواسط ماه نوامبر ، Candace Owens به دلیل اظهار نظرهای خود در مورد هری استایلز ، که در آن زمان ، به تازگی در یک کمپین جدید با Vogue بازی کرده بود جایی که لباس می پوشد ، مورد انتقاد قرار گرفت.

اوونز در توییتر خود نوشت: “هیچ جامعه ای وجود ندارد که بدون مردان قدرتمند زنده بماند.” “شرق این را می داند. در غرب ، زنانگی مداوم مردان ما در همان زمان که مارکسیسم به فرزندان ما آموزش داده می شود ، اتفاقی نیست. این یک حمله صریح است. مردان مرد را برگردانید.”

بعداً ، کندیس پمپ را جعل کرد و انگار قصد عذرخواهی را داشت ، با “متاسفم ، نه متاسفم” به پیروان خود ضربه زد.

هری استایلز در مورد پوشش اوونس سکوت کرده است ، اما او سرانجام با به کار بردن کلمات خودش به محافظه کار راست گرایان پاسخ می دهد.

هری در اینستاگرام نوشت: “مردهای مرد را برگردانید” و با انتشار تصویری از خود در بلوز ، به طور تلویحی موز می خورد. واکنش او طرفدارانش را در شبکه های اجتماعی دیوانه وار می کند ، هم هنرمند و هم رقیب او را ترجیح می دهند ، بسیاری از مردم هری را به خاطر ضربه زدن به این روش تحسین می کنند.

Candace قبلاً پاسخ داده است. پاسخ او را در زیر و همچنین برخی از واکنشها را بررسی کنید.