اخیراً درباره زندگی جنسی هالی بری چیزهای زیادی گفته شده است. به نظر می رسید وقتی این بازیگر در اپیزود اخیر Fox Soul نامش مطرح شد ، در فکر تجارت خود بود کوکتل با کوئینز به عنوان میزبان میزبان تمام زنان در مورد بهره برداری از اتاق خواب زنان مشهور بحث کرد. سپس ، کلودیا جردن از لیزا رای مک کوی در مورد شایعات بد بودن هاله در رختخواب پرسید. مک کوی گفت: “این همان چیزی است که آنها گفتند. این همان چیزی است که من خواندم. این چیزی است که من شنیده ام. این همان چیزی است که آنها می گویند.”

لیزا رای مک کوی ، هالی بری ، ون هانت
فریزر هریسون / کارمندان / گتی ایماژ

روز بعد ، پس از انتقاد در شبکه های اجتماعی ، لیزا رای به برنامه بازگشت و توضیح داد که او هیچ چیز را نمی داند و این فقط شایعاتی بود که در حین فیلمبرداری صحنه های جنسی برای هالی بری برای بازی برنده اسکار خود ادامه داشت. فیلم 2002 توپ هیولا. لیزا رای گفت: “من با هاله مشكلی ندارم. من هال را دوست دارم. هال در حال شکستن موانع برای همه ما است ، شما می دانید منظور من چیست. بنابراین ، این کاملا منفی است.” “با این حال ، من کاملا آن را شنیدم.”

هاله ، که با وان هانت نوازنده دوست است ، مقاله ما را لرزاند و یادداشتی را برای LisaRaye در توییتر خود نوشت و به او اجازه داد در صورت داشتن س questionsال بیشتر با چه کسی باید صحبت کند. “خانم @ TheRealLRaye1 ، از مرد من بپرسیدvanhunt او به شما خواهد گفت که همه شما باید بدانید.” او با یک شکلک خنده در حال گریه پایان یافت. به پست زیر مراجعه کنید.

لیزا رای مک کوی ، هالی بری ، ون هانت
توییتر