به دنبال باخت نیت رابینسون در روز شنبه مقابل جیک پائول ، ستاره NBA تحت یکسری الگوهای رفتاری قرار گرفت که او را در نور منفی نقاشی می کرد. پاسخ به این ضرر نباید تعجب آور باشد ، درصورتی که فکر می کنید اینترنت در برخی مواقع چقدر وحشی است. تا کنون ، رابینسون تمام شوخی ها را جدی گرفته است و او خاطرنشان کرد که او همچنان L خود را می گیرد و در صورت لزوم به جلو می رود.

به تازگی ، گیلبرت آرناس ، بازیکن سابق NBA در حالی که با ارسال یک پست طولانی در اینستاگرام که برخی کلمات تشویقی را ارائه می داد ، از رابینسون حمایت کرد. آرناس رابینسون را ترغیب کرد که قوی برگردد و هرگز اجازه ندهد چیزی او را سرنگون کند. اگرچه این احساس خوبی برای به اشتراک گذاشتن است ، اما به نظر می رسید که نیک یانگ این موضوع خنده دار است زیرا او با رد بی رحمانه نظرات آرناس را می پذیرد ، اشاره به زمانی که گیل با لبرون جیمز دوندگی داشت.

یانگ در پاسخها نوشت: “گیل بعد از ضربه زدن به سینه ، باعث شد تا آنها را از دست بدهی 2 پرتاب آزاد که منتظر برگشتن تو بودیم.” نظر وی بلافاصله مورد استقبال طرفداران بسکتبال قرار گرفت ، زیرا آنها نمی توانستند کمک کنند اما برخی از ایموجی های خنده را با هزینه آرناس اسپم می کنند.

یانگ مشکلات خاص خودش را در مورد ترول شدن داشته است. به عنوان مثال ، شخصی هفته گذشته در سفر به سوپرمارکت به او D’Angelo Russell تماس گرفت. نیازی به گفتن نیست که بازیکنان اطراف NBA طی چند هفته گذشته بسیار سرگرم شده اند.