اگر شما یک طرفدار NBA هستید و اطلاعات عمیقی در مورد لس آنجلس لیکرز دارید ، پس همه چیز را در مورد وضعیت نیک یانگ و آنجلو راسل می دانید. اساساً ، راسل یانگ را به دلیل تقلب در برابر ایگی آزالیا ، که منجر به طوفانی گسترده در شبکه های اجتماعی و مهمتر از آن ، در داخل رختکن لیکرز شد ، در معرض دید قرار داد. اعتماد به نفس هم تیمی هایش برای راسل کاملاً غیرممکن بود و سرانجام قبل از اینکه سرانجام در مینه سوتا فرود بیاید به بروکلین نت رفت.

از زمان این حادثه ، یانگ شرایط را روشن کرده است و وقتی او خارج از خانه است ، مردم نمی توانند او را ترول کنند. آخرین نمونه آن را می توان در کلیپ زیر یافت ، وقتی مردی به طرف یانگ می رود ، بلافاصله او را می شناسد و شروع به تماس با او D’Angelo Russell می کند. همانطور که می بینید ، یونگ حتی چشمی هم نزد و حتی به ترول عشق نشان داد.

پس از یک رد و بدل سریع ، یانگ و مرد چند تاپ رد و بدل کردند و حتی با هم عکس گرفتند. این همه در یک سوپرمارکت رخ داده است که در نهایت تعامل را بسیار خنده دارتر می کند.

صرف نظر از این ، همیشه خوب است که بتوانید به خود بخندید ، و یانگ قطعاً در این رده است. اگر مردی به نام راسل ، نیک یانگ باشد ، ما خیلی مطمئن نیستیم که به همین ترتیب پایین بیاید.

نیک یانگ

آلبرتو E. رودریگز / گتی ایماژ