پسرش نیکی میناج به دنیا آمد و این روزها از زندگی خانوادگی لذت می برد. نمی توانیم او را سرزنش کنیم. او دهه گذشته را به عنوان یکی از بزرگترین ستارگان پاپ کره زمین دوید ، که اخیراً 10 سالگرد تولد او را جشن گرفت جمعه صورتی. او پسرش را به دنیا آورد و از اینکه مادر اول مادر است لذت می برد و نمی توانیم او را سرزنش کنیم. نیکی برای همیشه الاغش را خراب کرده است.

او مانند بسیاری دیگر ، از شکرگذاری خود در کنار خانواده نزدیکش لذت برد ، اگرچه تصمیم گرفت بوقلمون سنتی تصمیم بگیرد. نیکی با مراجعه به حلقه اینستاگرام خود نشان داد که چگونه خانواده پتی در آشپزخانه به پایین پرتاب می شوند. نیکی در کنار نگاه اجمالی بشقاب گفت: “بنابراین من بوقلمون شکرگذاری را بدون بوقلمون درست کردم. بدون ژامبون. بدون سس قره قاط. هیچکدام از آنها. من آن را به روش خودم درست کردم.” “با مرغ سوخاری من – بهترین در جهان. چه کسی می خواهد با من نبرد؟ ماکارونی و پنیر من بهترین در جهان است. چه کسی می خواهد با من نبرد کند؟”

نیکی به همراه مرغ سرخ شده و ماکارونی و پنیر خود ، غذاهای دیگری تحت تأثیر کارائیب درست کرد از جمله مرغ خورشت ، گیاه چمن ، میگو ، سالاد سیب زمینی و ذرت.

“آیا هنوز یک غذای مهمانی ترکیه و همه چیز را طبخ نمی کنید ، آیا هنوز شام شکرگذاری در نظر گرفته می شود؟ چه کسی می خواهد با Mac و پنیر نبرد کند؟ چه کسی جنگ Chkn سرخ شده را می خواهد؟ طعم بهتر از Popeyes است”

آیا صفحه شکرگذاری نیکی میناژ آتش به نظر می رسد؟ فکر می کنید چه چیزی را از دست داده است؟