نیکی میناژ و کنت پتی پدر و مادر افتخاری برای یک نوزاد پسر تازه متولد شده هستند. سرانجام ، نیکی پس از ادعا کرد که کل بازی رپ را پسران کرده است ، یک پسر واقعی دارد. او هنوز تصویری واضح از کوچولوی خود به اشتراک نگذاشته است ، اما از نگاه آن ، او در تلاش است تا خودش را به جایی که قبل از بارداری بود برگرداند ، بیشتر وزن کودک خود را کاهش دهد و در برخی از تصاویر جدید خودنمایی کند.

برای اولین بار بعد از مدتی ، ملکه با یک عکس انداختن برگشته است ، و عکس های جدیدی را با همسرش کنت پتی گرفته و ژست های نامناسبی را گرفته است.

در تصویر اول ، کنی همسرش را از پشت می گیرد و در پشت او سنگ زنی می کند. در مرحله دوم ، آنها هنگامی که پتی با عشق به چشمان خواننده رپ نگاه می کند ، آنها به صورت حسی روبرو می شوند. این گالری شامل تغییر لباس (فقط برای نیکی) است که به نظر می رسد پس از تولد پسر اولش درست شکل بگیرد. البته ، او به هیچ وجه باسن معروف خود را از دست نداده است ، هنوز هم غنیمت غلیظ و کمر کوچک است.

به تازگی ، نیکی میناژ 10 سالگرد بزرگداشت جمعه صورتی، اولین آلبوم استودیویی او. او همچنین یک سری مستند 6 قسمتی با HBO Max را اعلام کرد. Nicki ظاهراً در حال جلب توجه مجدد خود در کانون توجهات است ، و در Mike Will Made-آهنگ جدید “What That Speed ​​Bout !؟” با Youngboy Never Broke Again و بازگشت با عکس انداختن در اینستاگرام.