نیت رابینسون و جیک پاول درگیر درگیری شدند که در نهایت شاید وحشیانه ترین مبارزه کل کارت مایک تایسون در مقابل روی جونز جونیور باشد. با ورود به این مبارزه ، رابینسون و پاول خون زیادی بین یکدیگر داشتند و مشخص است که آنها تکه ای از یکدیگر را می خواهند. پل سالها قبل از این مبارزه بوکس کرده بود در حالی که رابینسون سابقه مبارزاتی را داشت ، اگرچه کاملا اعتقاد داشت که مهارت ورزشی او برای هدایت او به یک پیروزی کافی است.

در پایان ، رابینسون در دور دوم یک ناک اوت شرورانه متحمل شد که باعث شوک در شبکه های اجتماعی شد. رابینسون یک بار در دور اول و سپس دو بار در دور دوم ناک اوت شد. به دنبال مشت ناک اوت پاول ، رابینسون برای بلند شدن تلاش می کرد که بسیاری از آنها نگران وضعیت او بودند.

https://www.youtube.com/watch؟v=Xd8vSZevUf8

سرانجام ، رابینسون پس از نمایش شرم آور ، قبل از اینکه از حلقه خارج شود ، توانست خودش بلند شود. به محض اینکه هواداران متوجه خوب بودن او شدند ، با شروع شبکه های اجتماعی با برخی تهمت های وحشیانه برای ستاره سابق NBA ، میم ها شروع به پرواز کردند.

با دیدن اینکه از پل در اینترنت متنفر است ، بسیاری امیدوار بودند که رابینسون از راه برسد و برنده شود. با این حال ، از دست دادن او به قدری ویرانگر بود که طرفداران به راحتی نمی توانستند چشم های خود را باور کنند و در نهایت منجر به گفتمان خنده دار توییتر شد.

در زیر برخی از واکنش ها به جنگ رابینسون را بررسی کنید.