شب گذشته نیت رابینسون و جیک پاول در یک مسابقه بوکس شرکت کردند زیرا آنها پیش غذای اصلی مایک تایسون در مقابل بودند. مسابقه روی جونز جونیور در پایان ، این پل بود که پیروز شد و در حالی که ناک اوت دور دوم شرورانه ای را به رابینسون تحویل داد ، که برای مدتی در رینگ چهره بود. هواداران آرزوهای خوبی را به رابینسون تحویل دادند اگرچه وقتی فهمیدند حال او خوب است ، به زودی میم ها دنبال می شوند.

پس از این دعوا ، بسیاری کنجکاو شدند که رابینسون درباره این مصیبت چه می گوید ، و در پایان ، او تصمیم گرفت تا به اینستاگرام برود و در آنجا پیامی برای کسانی که از او حمایت می کردند ، داشت. نیازی به گفتن نیست که ، رابینسون نسبت به کل مصیبت زیاد دلسرد نیست.

رابینسون گفت: “از همه بخاطر آرزوهای خوب ممنونم ، حال من خوب است. من ازtriller برای این فرصت و همچنین از همه کسانی که در طول مبارزه از من حمایت کرده اند قدردانی می کنم.” “از نظر مربیان ، مربیان ، هواداران و هم تیمی های من ، من از همه وقت قدردانی می کنم و از شما عزیزان پشتیبانی می کنم … نتیجه ای نبود که ما می خواستیم ، اما من از فرصتی برای مبارزه بزرگترین مرحله ای که بوده است. “

با حرکت به جلو ، به نظر نمی رسد که رابینسون قصد دارد به رینگ ای که احتمالاً برای بهترین ها است ، قدم بردارد. در مورد پاول ، خوب ، او کانور مک گرگور را در مرحله بعدی می خواهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=Xd8vSZevUf8