در حال تبدیل شدن به یک فصل شلوغ برای نلی است. رپ برنده شده است بیش از قلب رقص با ستاره ها طرفداران و اوایل این هفته ، نلی و شریک زندگی خود اولین امتیاز عالی خود را از داوران این برنامه کسب کردند. هنگام صعود به فینال ، همچنین گزارش شده است که نلی برای اجرای در Bell Biv Devoe خواهد پیوست. جوایز موسیقی آمریکایی این یکشنبه ، و امروز (18 نوامبر) ، اعلام شد که او همچنین در یک زندگینامه آینده درباره نماد موسیقی بادی هالی انتخاب شده است.

نلی ، بادی هالی ، روز موسیقی درگذشت ، دریاچه پاک ، چاک بری
اتان میلر / کارمندان / گتی ایماژ

گفته می شود این فیلم عنوان دارد دریاچه صاف و در این فیلم روآیری اوکانر در نقش هالی ، کالین هنکس در نقش نورمن پتی ، مدیر بادی هالی و همچنین نلی بازی می کنند که نقش چاک بری را بر عهده خواهد داشت. مشخص نیست که قسمت رپر در فیلم چقدر قابل توجه خواهد بود ، اما باز هم برای نلی به یاد ماندنی است که پدر پدر راک اند رول را به تصویر بکشد.

بادی هالی در دهه 1950 احساس آواز می کرد و مسئولیت دادن کلاسیک های جهانی مانند “That’ll Be The Day” و “Peggy Sue” بود. زندگی حرفه ای او کمتر از یک دهه طول کشید زیرا به طرز غم انگیزی ، او در سال 1959 در یک سانحه هوایی در نزدیکی دریاچه Clear ، آیووا درگذشت. همکار موسیقی دان محبوب Ritchie Valens و “The Big Bopper” JP Richardson نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند و این حادثه مدتهاست به عنوان “روزی که موسیقی درگذشت” نامیده می شود.

[via]