کمدین Dave Chappelle درخواست کرد Netflix سریال Comedy Central خود را حذف کند ، نمایش چاپل، با توجه به اینکه ViacomCBS مجوز این سریال را داده است بدون اینکه هیچ وقت به او مبلغی پرداخت کند. این نمایش که از سال 2003 تا 2006 پخش می شد ، از اول نوامبر به مجموعه انتخابی نتفلیکس اضافه شد و با درخواست چاپل اوایل صبح سه شنبه حذف شد.

امروز صبح ، چاپل برای ارسال ویدیویی 18 دقیقه ای با عنوان ، به اینستاگرام رفت بخشیده نشده، که در آن او اختلاف پرداخت را شکسته و شوک خود را از کشف Netflix ، یکی از همکاران قدیمی او ، نشان می دهد که جریان را نشان می دهد.

“مردم فکر می کنند من از این طریق درآمد زیادی کسب کردم نمایش چاپل“، چاپل در این ویدئو می گوید ،” وقتی آن نمایش را ترک کردم هیچ وقت دستمزد نگرفتم. آنها (ViacomCBS) مجبور نبودند به من پول بدهند زیرا من قرارداد را امضا کردم. اما آیا این درست است؟ من فهمیدم که این افراد مشغول پخش کارهای من هستند و هرگز مجبور نبودند از من س askال کنند یا هرگز مجبور نیستند به من بگویند. کاملا قانونی چون قرارداد را امضا کردم. اما آیا این درست است؟ من هم فکر نمی کردم به همین دلیل دوست دارم در Netflix کار کنم. من دوست دارم در Netflix کار کنم زیرا وقتی همه آن اتفاقات بد برای من افتاد ، آن شرکت حتی وجود نداشت. و وقتی فهمیدم آنها در جریان هستند نمایش چاپل ، من عصبانی شده بودم. “

در سال 2016 ، چاپل با Netflix معامله 20 میلیون دلاری را برای هر نسخه منعقد کرد و از آن زمان تاکنون شش ویژه برنامه استندآپ را با غول پخش جریانی منتشر کرده است. اعلام Netflix در مورد پخش جریانی آن نمایش چاپل برای خود چاپل که اوایل این ماه میزبان SNL بود و از مردم خواست که این نمایش را تحریم کنند ، تعجب آور بود ، زیرا به خاطر کارش در این برنامه هزینه ای دریافت نمی شد.

دیو چپل نتفلیکس

اریک ووک / گتی ایماژ

چاپل در این ویدئو ادامه داد ، “چگونه آنها نمی توانند – چگونه آنها نمی توانند بدانند؟ پس می دونی من چی کار کردم؟ به آنها زنگ زدم و به آنها گفتم که این باعث می شود حالم بد شود. و شما می خواهید بدانید که آنها چه کردند؟ آنها توافق کردند که آنها آن را از سیستم عامل خود برمی دارند تا احساس بهتری داشته باشم. به همین دلیل من با Netflix تماس گرفتم. از آنجا که آنها پول من را به من پرداخت کردند ، آنها آنچه را که می گویند انجام می دهند انجام می دهند و فراتر از انتظار شما از یک تاجر بودند. آنها کاری کردند فقط به این دلیل که فکر کردند ممکن است فکر کنم اشتباه می کنند. و من این کار را می کنم – فکر می کنم اگر در جریان پخش جریانی هستید که نشان می دهد کالاهای سرقت شده را حصارکشی می کنید.

رعایت نتفلیکس در حذف نمایش یک پیروزی برای چاپل بود ، با این حال این نمایش همچنان برای پخش در Comedy Central ، رسانه های All Access CBS و HBOMax در دسترس است.

اگر آن را از دست داده باشید ، اخیراً دیو چاپل در کنار دونل راولینگز در پادکست جو روگان ظاهر شد.

[via]