در پایان هر سال ، مشترکان Spotify در یافتن بیشترین آهنگ های گوش داده شده در 365 روز گذشته جشن می گیرند ، در حالی که مردم اپل موزیک با تلخی از حاشیه آن را تماشا می کنند و امسال هیچ تفاوتی با این برنامه ندارد. شب گذشته ، Spotify نتایج سالانه Spotify Wrapped خود را برای هر کاربر منتشر کرد و توییتر یک روز میدانی را با آن سپری می کند.

امسال اسپاتیفای دو ویژگی جدید به فیلم Wrapped خود اضافه کرد و تاکنون واکنش ها متفاوت بوده است. این موارد اضافه شده شامل اطلاع دادن به مشترکان در هنگام پخش آهنگ شنیده شده برای اولین بار و آخرین بار است. خلاصه سالانه همچنین شامل گوش دادن و آزمونهای پادکست است.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، اتفاق نظر موجود در توییتر در حال حاضر این است که نتایج برخی از افراد کاملاً دقیق نیست. بسیاری از آنها درحال پخش ترین عناوین خود هستند و اعلام می کنند که حتی به سختی حتی به آهنگ یا هنرمند گفته شده گوش داده اند. در حالی که قطعاً ممکن است مشترکان از ذائقه موسیقی خود ناامید شده و متعجب شده باشند یا به نتیجه ای برای افتخار برای اشتراک در شبکه های اجتماعی امیدوار باشند ، اما وقتی صحبت می کنیم ، یک تئوری توطئه Spotify در حال تحقق است ، که نشان می دهد Spotify عمداً بزرگ کاشته است نام هنرمندان را در نتایج بسته بندی شده کاربران قرار دهید ، از جمله Drake و Ariana Grande.