Meek Mill اینجا دقیقاً گرسنه نیست. او از نظر مالی فوق العاده ثروتمند است. بنابراین ، هنگامی که او از Lil Baby خواست تا با مقداری پول اهدایی از راه برسد ، مردم به حق گیج شدند.

رپر آتلانتا دیروز اعلام کرد که درآمد حاصل از تک آهنگ موفق “The Bigger Picture” را که به تازگی نامزد دو جایزه GRAMMY شده بود ، اهدا خواهد کرد. وی گفت که به جای ریختن همه پولها در یک سازمان ، مسیر غیرمتعارف تری را طی خواهد کرد. عزیزم گوش به زمین های مردم خواهد بود و هر جا که صلاح می داند کمک مالی می کند. وی تصریح کرد که می خواهد هزینه وکلا ، اوراق قرضه و هر جای دیگری را که لازم باشد پرداخت کند.

میک سالهاست که به جامعه خود کمک می کند و حتی با وجود مشکلات اخیرش در فیلادلفیا شمالی ، او می خواهد به این کار ادامه دهد. او از Lil Baby خواستار یک معامله موافق به نفع شد ، و درخواست کرد که خواننده رپ مقداری از این کمک مالی را برای پروژه ای در فیلی در توییتر کنار بگذارد.

میک نوشت: “بگذارید من یک لیل بگیرم اما برای مرکز بازپرداخت در هود خود برای WiFi و رایانه استفاده کنم و من نیز به نفع هود شما عوض خواهم شد.”

افرادی که در پاسخ های او آمده اند او را به دلیل درخواست پول به جنجال می اندازند اما در بیشتر موارد ، آنها این نکته را از دست می دهند. میک میل مطمئناً توانایی انجام همه این کارها را خودش دارد ، او فقط می خواهد نوعی مبادله کمک مالی با Lil Baby انجام دهد که قابل تحسین است.

به نظر شما عزیز قبول می کند یا باید؟ برخی از واکنشها را در زیر مشاهده کنید.