این ناگفته نماند ، اما از آن گذشته است بزرگ سال برای مگان تو استالیون. او فقط آلبوم مورد انتظار خود را رها کرد ، خبر خوب، در میان همه گیر شدن ، و با برخی از برجسته ترین هنرمندان صنعت همکاری کرد. جای تعجب نیست که او به رسمیت شناختن رسمی شایسته خود دست یافته است ، اما با این وجود ، این یک نقطه عطف باورنکردنی در حرفه او است.

کارمن مانداتو / گتی ایماژ

امروز فقط اعلام شد که او برای اولین بار جایزه گرمی خود را نامزد کرد و او وارد توییتر شد تا واکنش او را به اشتراک بگذارد. مگ هرگز کسی نبود که سکوت کند ، اما خبر نامزدی او در ابتدا او را لال کرد ، زیرا وی در توییت خود شش ایموجی گریان را منتشر کرد – احتمالاً اشک های شاد – و نه چیز دیگری. بدیهی است که از آن زمان عشق طرفداران او باعث جنجال نام وی شده است.

جالب است که نامزدی او برای آهنگ نمادین و Wi Cardi B نیست – که احتمالاً یکی از بزرگترین آهنگهای سال بود. در عوض ، “Savage” انتخاب شد.

بیایید Hotties اجازه دهید نامزدهای GRAMMY و آلبوم جدید من را جشن بگیریم !!! ، ” او متعاقباً نوشت در توییت جشن دیگری. یک فیلم طرفدار نیز از اولین واکنش مگان به اشتراک گذاشته شد ، جایی که او فریاد زد: “چی؟ کی؟ من؟ اوه خدای من ، چی ؟!”

تاکنون ، بیانسه ، تیلور سویفت ، دعا لیپا و ردی ریچ در لیست نامزدها به مگان پیوسته اند و با گذشت روز تعداد زیادی دیگر از آنها می آیند.

[via]