درست زمانی که فکر می کنید این وضعیت دیگر نمی تواند عجیب باشد ، کلسی نیکول با یک قطعه دیس ظاهر می شود. دوست صمیمی سابق مگان تی استالیون در پی حادثه تیراندازی در ماه ژوئیه مربوط به خواننده رپ هوستون و توری لانز مورد توجه مردم قرار گرفته است. حدس و گمان های زیادی در مورد اینکه واقعاً چه اتفاقی افتاده است در آن شب سرنوشت ساز که مگان زخمی شده است ، وجود دارد ، اما هر یک از طرفین درگیر نسخه خود از حقیقت هستند. مگان اصرار دارد که لانز به دنبال یک مشاجره به او شلیک کرده است ، در حالی که توری ادعا می کند که او مسئول جراحات مگ نبوده است. مردم طی چهار ماه گذشته سنگین وزن کرده اند و پس از اینکه او به اتهام زنی متهم شد ، کلسی قاطعانه کشیدن ماشه را انکار کرد.

در سکته نیمه شب پنجشنبه (26 نوامبر) ، کلسی نیکول تصمیم گرفت با به اشتراک گذاشتن قطعه “Bussin Back” تعطیلات شکرگذاری را وارد کند. این پاسخی به مگان است خبر خوب مقدمه “عکسهای خاموش” که در آن رهبر دختران داغ هم کلسی و هم توری را هدف قرار می داد. مگان یک بار دیگر ادعا کرد که توری او را بی پروا شلیک کرده و کلسی را متهم کرد که از لانز پول گرفته تا در مورد آنچه اتفاق افتاده سکوت کند. در مسیر کلسی ، وی اظهار داشت که مگان در مورد این واقعه دروغ می گوید در حالی که او همچنان انکار می کند که به دوست سابق خود شلیک کرده است.

مگان ظاهراً در توییتر و اینستاگرام به این آهنگ پاسخ داد. در مورد اولی ، او چند ایموجی با خنده را گریه کرد در حالی که در دومی ، او ویدئویی از خود را با چهار نفر از دوستانش به اشتراک گذاشت که آنها برای او آواز می خوانند خبر خوب آهنگ “چه خبر” مگان آهنگ را رپ کرد “منفور ، “F * ck you” (آه) / آنها ادامه می دهند ، به من بگو این دیوانه ها چه خبر است؟

در این کلیپ ، مگ و دوستانش انگشت وسط را به دوربین می دهند و در زیرنویس ، استریون نوشت: “GN from thee besties.” “Bussin Back” KelseyNicole را در اینجا پخش کنید و پست های مگان را در زیر بررسی کنید.