یک سال عجیب و غریب بود و چرخش های غیرمنتظره زیادی رخ داد. بسیاری از آنها مربوط به انتخابات سال 2020 بودند. تأیید کوتاه مدت 50 سنت از ترامپ تعجب آور نبود. شما از پسری که یک رکورد کامل به نام “How To Rob” ساخت و اولین آلبوم خود را عنوان کرد ، انتظار شما چیست؟ ثروتمند شو، یا در حال تلاش بمیر’؟ آنچه که تکان دهنده بود ، کارمند ترامپ بود که به یخ مکعب فریاد زد برای ورود به “طرح پلاتین”.


نیک تره اسمیت / آیکون Sportswire از طریق گتی ایماژ

اگرچه کیوب اظهار داشت که از دونالد ترامپ حمایت نمی کند ، اما با واکنش های زیادی برای این دیدار روبرو شد. و سپس به همین دلیل به آرامی خود را از اینترنت دور کرد. اوایل امروز ، او با یک ویدئو به توئیتر بازگشت که غیبت خود را در بستر رسانه های اجتماعی توضیح می دهد. “حدود 10 روز یا دو هفته قبل از انتخابات ، من تقریباً تمام مسیر را تاکنون عقب انداختم ، زیرا احساس کردم که سر و صدا زیادی وجود دارد ، سم زیادی وجود دارد ، افراد زیادی که برنامه های خود را دارند – برنامه های شخصی یا مهمانی دستور کارها – و آنها واقعاً می خواستند به خاطر کاری که من انجام می دهم به من حمله کنند زیرا این کار خارج از خط کاری بود که آنها انجام می دادند یا کاری که فکر می کردند باید انجام شود. “

وی حتی بیشتر توضیح داد ، و توضیح داد که نباید فقط به حزب دموکرات برای رفع مشکلات سیاهان آمریکایی اعتماد کرد. وی گفت: “این دو حزب است.” “اگر به دو طرف راهرو نگاه نکنید و هر دو طرف راهرو را فشار ندهید تا مشکل را حل کنید ، واقعاً پیروز هستید.”

و در حالی که وی ، بار دیگر دیدار با کارزار انتخاباتی ترامپ را برای اهداف مالیاتی تکذیب کرد ، وی افزود که قرارداد وی با آمریکای سیاه در حال گسترش و اصلاح است. کیوب اذعان کرد که جنبه ها و زمینه هایی وجود دارد که نیاز به بهبود نسبت به شرایط اصلی دارند.

در زیر فیلم او را ببینید.