مونترزل هارل یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به لس آنجلس لیکرز است و در حالی که هواداران از خرید او بسیار هیجان زده هستند ، مشخص است که این انتقال قطعاً با برخی از صحبت های هارل در چند فصل گذشته مغایرت دارد. در طول این فصل گذشته ، هارل مصمم بود که کلیپرز تیم بهتری نسبت به لیکرز است ، اگرچه در پایان ، این بنفش و طلاها بودند که به عنوان قهرمانی NBA رسیدند.

در خارج از فصل ، هارل برای خبرنگاران روشن کرد که کلیپرز در واقع نمی خواهند او را برگردانند ، در حالی که لیکرز او را احساس خواستار می کند. این حرکت برای هارل منطقی است ، اگرچه با توجه به DM های گذشته این طرفدار لیکرز ، هارل همیشه خیرخواهانه لیکرز نبوده است. در توییت زیر ، هارل دیده می شود که یک مرد را به دلیل تصور اینکه هارل ممکن است به نمایشگاه دریاچه بپیوندد ، تحقیر می کند. او حتی تا آنجا پیش می رود که تیم به دلیل عدم موفقیت در فصل منظم گذشته ، به این زودی ها عنوان قهرمانی را از آن خود نخواهد کرد.

این باعث شد که یکی از آن لحظات کلاسیک توییتر کسی باشد که عقاید بسیار جدی درباره موضوعی دارد ، در نهایت خود را با شکوه و شکوه در معرض عقبگرد قرار می دهد. طرفداران لیکرز چیزی را فراموش نمی کنند و توییتر را نیز فراموش نمی کند ، بنابراین همانطور که می توانید تصور کنید ، طرفداران NBA اطمینان حاصل کردند که احساساتشان در مورد DM شنیده شود.

برخی از واکنشهای زیر را بررسی کنید و اگر فکر می کنید هارل در رقابت با دوره های سلطنتی مناسب است ، به ما بگویید.