این فصل از ورزوز کار خود را با صدای بلند آغاز کرد ، اما تیمبالند ، سوئیز بیتز و تیم آنها شگفتی های زیادی را در انتظار خود دارند. میلیون ها نفر برای دیدن Gucci Mane و Jeezy دشمنی گذشته خود را برای استراحت پس از 15 سال شعر و تهدید متنفر با یکدیگر تنظیم کردند و کیشیا کول روز گذشته اعلام کرد که ورزوز در کارها. فرانسوی مونتانا نیز به دنبال ظاهر است و او نگاه خود را به دشمن سابق خود جیم جونز معطوف کرده است.

اوایل سال جاری در آغاز ورزوز، فرانسه اظهار نظرهای جنجالی کرد و اظهار داشت که وی بازدیدهای بیشتری از کندریک لامار داشته است. به تازگی از او سال شده است که آیا او هنوز هم معتقد است که می تواند K-Dot را در یک مکان استفاده کند ورزوز نبرد اما به نظر نمی رسد که او علاقه مند به رویارویی با رپر TDE باشد. فرانسوی مونتانا به گفت: “من فکر می کنم که این یک اتفاق در سال گذشته بود.” مجتمعمورمن سریع.

وی ادامه داد: “فکر می کنم می خواهم مقابل جیم جونز بروم.” “از آنجا که ما گوشت گاو درست کردیم ، فکر می کنم کاری است که باید انجام دهیم. من دیروز با او صحبت کردم. فکر می کنم این چیزی باشد که شما می دانید چه می گویم ، زیرا ما فقط آن گوشت گاو را له کردیم. فریاد جیم جونز … ما یک گوشت گاو داشتیم که بیش از 15 سال مزخرف مستقیم بود. من فکر می کنم این بهتر باشد ورزوز این منطقی تر خواهد بود. “

فرانسوی مونتانا ، جیم جونز ، مورمن سریع ، مجتمع ، ورزوز
یوجین گولوگورسکی / استرینگر / گتی ایماژ

وقتی از وی س askedال شد که آیا یک نبرد برای ضرب و شتم واقعاً با استفاده از Dipset emcee منطقی است ، فرانسوی دو برابر شد. با این حال ، مورمن همچنان س questionال می کرد که آیا جونز می تواند در مقابل ضربه های فرانسوی ها تک به تک مقاومت کند و “نخرید” که این یک مسابقه عادلانه است. فرانسوی گفت: “بیایید از هواداران بپرسیم.” “او می توانست آلبوم Dipset را بخواند.”

مونتانا اضافه کرد که ورزوز قطعاً ممکن است اتفاق بیفتد زیرا جونز قبلاً توافق کرده است که ظاهر شود. آیا شما با این یکی هماهنگ می شوید؟ به نظر شما مسابقه خوبی است؟

https://www.youtube.com/watch؟v=EfOQwSY_zY0