بدون شک در این مورد ، نیکی میناژ سزاوار تمام گلهایی است که می گیرد. او یکی از بهترین رپرهای مطلق در جهان است که دوران جدیدی از زنان را در آغوش رپ با آغوش باز آغاز می کند و به برخی از ستاره های جوان حاضر در صنعت امروز عشق نشان می دهد. ملکه همچنان دارنده تاج قطعی است و هنگام جشن تولد ، مطمئنا پیام های طرفداران پرستش در سراسر جهان و سایر هنرمندان خود را که از جهنم تمام موفقیت های کسب شده اش احترام می گذارند ، خواهد پذیرفت.

نیکی میناژ وارد یک باشگاه پسرانه شد و یک برنده شد و با ابیات ، آلبوم ها و تک آهنگ های تاریخی به یک افسانه تبدیل شد. نیکی یکی از زینت ترین زنان تاریخ رپ ، امروز سی و هشتمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد و برخی از تحسین کنندگان آرزوی سلامتی و ثروت او را در روز بزرگ او آغاز کرده اند.

مادرش کارول مرج آرزوهای مهربانانه را با پیامی زیبا به دخترش آغاز کرد ، و مولاتو و کی میشل نظرات خود را دنبال کردند.

مولاتو در توییتر نوشت: “تولدت مبارک نیکی.” او تصویری از خود با عینکی صورتی با الهام از نیکی ، کمان بزرگ صورتی در موهای خود و زنجیر باربی که هنوز متعلق به او است ، منتشر کرد. بیگ لاتو افزود: “من این زنجیره را از نظر مذهبی پوشیدم و تا امروز هم دارم.”

هر چند این همه برای لاتو نبود. ظاهراً ، او مجبور شد بعد از ایجاد دوباره یکی از تصاویر نیکی در کلاس پنجم ، خودش را توضیح دهد. رپر نوشت: “در کلاس 5 ، این عکس را در فیس بوک خود قرار دادم و انگشت خود را در یک مخزن بند اسپاگتی گاز گرفتم و وقتی به مشکلی رسیدم سعی کردم توضیح دهم که چگونه یک عکس از Nicki Minaj را بازسازی می کنم.” “بی کلاه.”

K. میشل سالها در اطراف نیکی میناژ بوده و او یک پیام ویدیویی ضبط کرده تا به ملکه یادآوری کند که هیچ کس با او تماس ندارد.

کی در این ویدئو گفت: “هیچ کس نمی تواند از نیکی میناژ رپ کند.” “من فقط به خواهرم نات می گفتم ، من به بسیاری از رپرهای جدید گوش داده ام … آنها هیچ کادنسی ندارند ، هیچ انیمیشنی ندارند ، و آنها نمی دانند که چگونه آن را تلنگر کنند ، آنها با همان ضرب و شتم ، مانند هیچ کس از نیکی میناژ رد نمی شود. دوره. و این از نظر موسیقی بیان می شود. “

با ما تبریک تولد نیکی میناژ باشید! خیلی بیشتر در راه است!