از زمان اولین تک آهنگ خود در سال 2019 ، “Bitch From Da Souf” مولاتو در همه رادارهای ما بوده است – اکنون بیش از هر زمان دیگری. در اوایل سال جاری ، پس از امضای قرارداد با RCA Records ، مولاتو اولین آلبوم خود را به هواداران داد ، ملکه دا سوف ، و موفقیت او از همان زمان برای او گلوله برفی بوده است – عملکرد Tiny Desk شاهدی بر آن است.

در حالی که موفقیت های حرفه ای رپر متولد اوهایو در طول سال در حال افزایش است ، وی برای برخی از اظهارات خود با واکنش های جدی روبرو شده است – تنها نام او برای ایجاد جنجال کافی است. بعد از توییت زدن: “من عوضی سیاه لال هستم. چه کسی مرا” هول داد “؟؟؟” او روی یخ نازکی بوده است. مقابله به مثل با این اظهار نظر ناشی از اظهارنظر قدیمی تری است که وی در مصاحبه ای انجام داده و اعلام کرده است که وی سفیدپوست نیست یا همانطور که از نام هنری او پیداست ، سیاه است ، اما چندش آور است. طرفداران با شلیک مجدد ، او را به رنگ آمیزی متهم کردند و تنها در مواردی که برای او مناسب بود ، سیاه را تشخیص دادند.

در اوایل این هفته ، او بعد از اینکه متهم شد به سرقت کلاه گیس ها دو سال پیش ، بار دیگر روی صندلی داغ قرار گرفت. “2 سال بعد من 10 هزار پست می گیرم و اگر شما به من احتیاج داشته باشید به شما جبران می شود اگر شما به من متفاوت نزدیک شوید. آخرین آرایشگر من وقتی کل راههای خود را جدا کردیم کل کلاه گیس های من را دزدید و من هنوز هم با توجه به این مسئله هنوز مشکلات را حل می کنم. در انتظار 2 سال برای من “به نظر فرصت طلبانه تعقیب نفوذ آن است ،” او به اتهامات در توییتر پاسخ داد.

“چیزی که شما قادر به درک آن نیستید این است که من مشکلی ندارم که کلاه گیس کاملاً متفاوتی بخرم و آن دختر را برچسب گذاری کنم انگار که از آن او باشد اما شما رفته اید بدون اینکه اول از حقایق بدانید دیوانه با من صحبت کنید و هنوز انتظار دارید که می خواستم .. 2 سال بعد ، “او در توییت بعدی نوشت.

خوشبختانه ، به نظر می رسد که تمام درام در آینه عقب او است ، زیرا او همچنان بر روی موسیقی خود تمرکز می کند و اجرای عالی را ارائه می دهد. کنسرت کامل را در زیر مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=iZZv2BDtP50