Mulatto یک سال جهنم داشته است. او اولین آلبوم خود را منتشر کرد ، به طور رسمی از حق رجز خوانی برخوردار است و خود را به عنوان Queen Of The Souf ادعا می کند ، و او همچنین اولین اقدام رپ زن در آتلانتا شد که طلا شد. او که یک شاهکار باورنکردنی است ، این همه موفقیت را بدون جنجال و دنباله روی دنبال نکرده است.

از طرف دیگر ، علی رغم این استدلال که وی نگاتیو را به مثبت تبدیل کرده است ، نام او همانطور که انتظار داشتید آشکارا بحث برانگیز بود. این منجر به گفتگو در مورد یک مکالمه ضروری در مورد رنگ گرایی شد ، موضوعی که او ظاهراً در کلاب هاوس آن را رد کرد. اوایل امروز ، ستاره آتلانتا متهم شد که ادعا می کند رنگ گرایی در پلتفرم رسانه های اجتماعی مبتنی بر صدا وجود ندارد.

هنوز هیچ مدرکی از این ادعا ارائه نشده است اما لاتوی بزرگ تصمیم گرفت فوراً توییتر را بزند تا این شایعات را از بین ببرد. سرانجام ، او روشن ساخت که هرگز وجود رنگ گرایی را انکار نمی کند. فراتر از آن ، به نظر می رسد که او از پرداختن به این روایت ها واقعاً خسته شده است.

“من هرگز نمی گویم هیچ لعنتی مانند رنگ آمیزی وجود ندارد!” او توییت کرد. “لطفاً با روایت غلط متوقف شوید.”

جنجال اخیر چند روز پس از آن انجام می شود که وی فهمید که وی به دلیل واکنش های ناشی از آن ، قصد تغییر نام خود را دارد. وی به HipHopDX گفت: “من نمی توانم چیزهای زیادی بگویم زیرا ما در حال حاضر روی موضوعی كار می كنیم ، اما دروغ می گویم كه این موضوع قبلاً به ذهنم خطور نكرده است.” “این یک جنجال است که من هر روز تا جایی که اسم من است می شنوم و می بینم ، بنابراین من دروغ می گویم که” نه “هرگز به این فکر نکرده ام. اما اکنون نمی توانم خیلی زیاد بگویم ، زیرا بخشی از چیزی بزرگتر. “

توییت های او را در زیر ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=HvzZ-i2pNbE