نام مولاتو بسیار مشکل ساز است. در گذشته ، در مورد این موضوع و همچنین نحوه شناسایی از او سال شده و درمورد اینکه چه چیزی را ترجیح می دهد مبهم بوده است. لاتو در طی مصاحبه ای با VladTV گفت که او “دوست ندارد با چیز خاصی مشخص شود” اما اگر مجبور باشد ، می گوید “دو نژادی ، مولاته است ، من دوست ندارم بگویم که من سفید یا سیاه هستم. “

در میان رسوایی فعلی خود ، جایی که او را متهم به سرقت کلاه گیس از دو سال پیش کرده است ، مولاتو دهان به دهان گرفت و به عقب به تعدادی از ترول هایی که او را به پایین می کشیدند ، عقب رفت. به خصوص یک نفر گفت: “من هرگز دوست نداشتم این عوضی که او می خواهد اینقدر سیاه باشد ، هوشه HHHHHHHHH” در مورد رپر و در پاسخ ، لاتو گفت: “من عوضی سیاه لال هستم. چه کسی مرا” هول داد “؟؟؟

به دلیل اظهارات قبلی وی در مورد هویت و نژاد ، مردم از اینکه خواننده رپ انتخاب می کند چه موقع خود را سیاه معرفی کند ، عصبانی هستند و او را به رنگ آمیزی متهم می کنند.

انجام ندادتیشماگفتنکهشما هستیدنهسیاهیاسفیدکه دریکمصاحبه؟ “یک طرفدار پرسید.”شماشناسایی کردنمانندمولاتو؟ بنابراین شما فقط ادعا سیاه وقتی راحت است ؟؟؟ “

این احساسات توسط صدها هوادار که اکنون مولاتو را زیر سوال می برند و او را متهم به فرصت طلبی می کنند ، وقتی که صحبت از شناسایی خود می شود ، مورد توجه قرار گرفت.


پاراس گریفین / گتی ایماژ

واضح است که این بسیار چشمگیر است. در یک طرف ، بسیار ناخوشایند است که به شخصی در مورد نحوه شناسایی خود بیایید. از طرف دیگر ، مولاتو سیگنال های متفاوتی را به طرفدارانش داده است ، بنابراین برای آنها آسان بود که مصاحبه های قدیمی را در جایی که او خلاف آن است ، برگردانند.

احساس شما در این باره چیست؟