در ماه های اخیر درباره دکتر دره و خانواده وی صحبت های زیادی شده است. سلطان عواقب درگیر درگیری طلاق با بیش از 20 سال همسر بیگانه خود نیکول یانگ شد و جزئیات مربوط به زندگی شخصی آنها و زندگی دو فرزندشان خبرساز شد. با این حال ، بسیاری نمی دانند که دکتر دره پدر نوجوانی بود و قبل از نیکول چند فرزند داشت ، از جمله لاتانیا یانگ 37 ساله که به ایمیل روزانه که او 17 سال است با تولید کننده بزرگ صحبت نکرده است. مادر چهار فرزند اضافه کرد که پدرش حتی نوه هایش را ملاقات نکرده است و او در زندگی خود دوره هایی را تجربه کرده است که از نظر مالی با مشکل روبرو شده است اما هرگز پدر نزدیک میلیاردر خود را برای کمک به او صدا نکرده است.

وی گفت: “پول آن چیزی نیست که من می خواهم ، من خودم بهتر می توانم آن را انجام دهم … من واقعاً می خواهم تعطیلی داشته باشم.” لاتانیا اخیراً برای کمک به پرداخت قبوض درخواست کار به عنوان راننده FedEx را کرده است. “من فقط می خواهم قادر به گذراندن وقت با پدرم باشم. ” این اعتقاد لاتانیا بود که نیکول دلیل روابط بسیار دور او و دره بود. با این حال ، تقریباً شش ماه از اعلام طلاق آنها می گذرد و او هیچ خبری از او ندارد. “من فکر کردم که بعد از اینکه نیکول از خانواده خارج شد ، اوضاع بهتر خواهد شد. فکر می کردم پدرم دور و برش خواهد آمد. من دوست دارم او باعث شود که من مثل یک دختر احساس کنم. “

“من از مراجعه به اشخاص ثالث متنفرم. “اگر من به او احتیاج داشتم ، باید به استودیو می رفتم و مورد هجوم امنیتی و بمباران قرار می گرفتم.” پیام هایم را گرفتم من هرگز خط مستقیمی با او نداشته ام. “

دکتر دره ، لاتانیا یانگ ، نیکول یانگ ، خانواده ، بچه ها ، طلاق
جیسون لاوریس / همیار / گتی ایماژ

وقتی او 16 ساله بود ، لاتانیا و خواهرانش ، که همچنین دختران رپ هستند ، برای دیدن او در خانه در حضور پیدا کردند. متأسفانه ، آنها با آغوش باز مورد استقبال قرار نگرفتند.

“من به دروازه رفتم و اسامی ما در لیست نبود. خانم امنیتی هنوز ما را راه می داد زیرا ما را می شناخت. اما نیکول به کرولا د ویل تبدیل شد. او از ما پرسید که ما آنجا چه می کنیم و گفت که او خوابیده است و او تهدید کرد که پلیس را به ما دعوت خواهد کرد. ” وقتی نیکول در را بیدار کرد ، LaTanya گفت که اوضاع بهتر از این نبود. او ادعا کرد ، “هنگامی که من می خوابم ، من می خوابم ، من اهمیتی نمی دهم که آیا عیسی در است ، من می خوابم.”

وی گفت: “آخرین باری که او را دیدم 20 ساله بود که در خانه مادرم بود. اوضاع بسیار خوبی بود.” بچه های او به موسیقی دره گوش می دهند و می پرسند چه موقع می توانند با او ملاقات کنند ، اما او به آنها می گوید نمی داند. “من واقعاً می خواهم با پدرم رابطه داشته باشم.”

[via]