Quando Rondo به دنبال حضور وی در نبردی که در نهایت منجر به کشته شدن King Von خواننده خواننده شیکاگو شد ، در نتیجه کار خود را به پایان رسانده است. گرچه این فرد دیگری بود – یکی از افراد وابسته Rondo به نام لول تیم – که ادعا می شود ماشه را کشید ، Quando همچنان سرسخت و بی ادعا به دوست خود وفادار بود.

او با اصرار بر اینکه خدمه اش برای دفاع از خود عمل می کنند و LulTim به خاطر وفاداری خود شایسته تجلیل است ، در فیلم “پایان داستان” به عمق تیراندازی پرداخت. وی اظهار داشت: “افراد من هیچ اشتباهی انجام نداده اند.” “و اگر مردان شما این کار را نمی کردند ، شما باید دیگر با او لعنتی نکنید.”

https://www.youtube.com/watch؟v=AoB8koE95C0

با توجه به رفتار ظاهراً غیر قابل توبه او ، بسیاری از متحدان Von علناً با Quando خصمانه بوده اند ، به طوری که 600Breezy به طرز شومی او را “جسارت” کرده تا “پایان داستان” را به صورت زنده اجرا کند. طولی نکشید که گزارش های منتشر شده Quando بسیاری از نمایش های وی را لغو کرده بود – دلیل این امر مشخص نیست ، گرچه بسیاری نگرانی های امنیتی را مطرح کرده اند – باعث بی احترامی بیشتر به Breezy و بسیاری از مخالفان صوتی وی شد. لازم به ذکر است که کواندو بازی در نقض نمایش های خود را انکار کرده است ، در عوض پلیس را مقصر می داند.

در پاسخ به تنش فزاینده ، Quando Rondo تصمیم گرفت اقدامات پیشگیرانه ای انجام دهد و اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کرد. نه قبل از اینكه فیلمهای ویدئویی ظاهر شود كه در آن او یك بار دیگر سرپیچی می كند ، مجهز به تفنگ بینایی و سلاح اضافی. “ما در عراق در حال حاضر ، بلند شو ، می شنوی که من چه می گویم؟” او اظهار داشت ، پیامی با هدف نفرت انگیزتر از وی پخش می شود. “من نمایش ندارم ، شما آنچه را که می گویم حفاری می کنید؟ لول تیم را آزاد کنید.”

متأسفانه ، به نظر نمی رسد که این خصومت به این زودی ها سرد شود ، به خصوص که رفتار Rondo نشان می دهد که او احساس می کند به گوشه ای عقب مانده است ، غرور او مانع از پایین آمدن او می شود. فقط می توان امیدوار بود که هیچ تشدید دیگری رخ ندهد ، زیرا در اواخر بازی رپ به اندازه کافی خشونت صورت گرفته است و سخت است که ببینیم یک هنرمند جوان دیگر جان خود را از دست می دهد.