Nicki Minaj در کانون توجهات باتجربه است. او بهترین زوایای خود را می داند و از ابتدای کار خود در عکسبرداری های بی شماری عکس گرفته است. چندین دهه توجه به او آموخته است که چگونه در هر لحظه بهترین ظاهر را داشته باشد شوهرش ، کنت پتی ، چندان فصلی نیست. او به تازگی به یک چهره مشهور تبدیل شده است و حتی هنوز هم به نظر نمی رسد که دوربین را به اندازه همسرش دوست دارد.

علی رغم حضور در گالری عکس ارسال شده در صفحه اینستاگرام نیکی در این هفته ، کنی فقط چند روز بعد تحت درمان ریز ریز قرار می گیرد ، در حالی که خواننده رپ با بی شرمی او را از عکس خود جدا می کند ، و دلیل آن را در توییتر توضیح می دهد.

نسخه به روز شده یکی از تصاویر نیکی با کنی در سایت میکروبلاگ نویسی قرار گرفت ، اما یک نکته قابل توجه وجود دارد: خود کنی.

نیکی به عنوان زیرنویس خود نوشت: “اگر در عکس زیبا به نظر می رسم و شما برش نمی خورید و ارسال می شود.” “Perrr. من 1 نفری نیستم که هستم 2”.

شوخی های سرگرم کننده او باعث شد 31000 بازتوییت و 219،000 پسندش به شدت افزایش یابد. تصویر انفرادی ، اگرچه به طرز ناخوشایندی فقط بازوی پتی را نشان می دهد که او را از آن می گیرد ، اما به نظر می رسد که اعداد و ارقام را انجام می دهد ، بنابراین شاید به نفع او باشد که او را بیرون بیاورد؟

نیکی به طور قابل توجهی بیش از حد معمول در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته است. امسال ، با به دنیا آمدن پسرش ، او در رسانه های اجتماعی بسیار سرگرم کننده است و هر چند وقت یک بار ارسال می کند ، زیرا به طور انتخابی به آیات ویژه جدید می پردازه ، مانند آنچه برای Mike Will Made انجام داد – “What That Speed ​​Bout” !؟ “

اگر این به معنای تعامل بیشتر باشد ، آیا شریک زندگی خود را از یک عکس جدا می کنید؟