دختر لیل وین ، رجینا کارتر ، 21 ساله ، اخیراً فاش کرده است که به لطف کاشت پستان جدید ، اعتماد به نفس بیشتری نسبت به گذشته دارد. در یک مصاحبه اختصاصی با مردم، این شخصیت تلویزیونی اعتراف کرد که از نوجوانی می خواست تحت عمل جراحی برای افزایش پستان قرار گیرد و در اوایل ماه اکتبر ، سرانجام ماشه را کشید.

“من از سن 16 ، 17 سالگی می خواستم مشاعره هایم را بالا ببرم ، اما مادر من همیشه مثل” دختر ، نه “بود.” او توضیح داد که مادرش او را ترغیب می کند که صبر کند تا بعد از اینکه بچه های خودش را بدست آورد تصویر بهتری از آنچه او قرار است به نظر برسد. “” فقط صبر کنید تا اولین فرزند خود را بدست آورید زیرا نمی دانید اوضاع چگونه خواهد بود. “”

وی ادامه داد: “من اکنون 21 ساله هستم ، بنابراین او مانند او بود ،” من نمی توانم به شما بگویم چه کاری باید انجام دهید. شما همانطور که هستید عالی به نظر می رسید ، اما این همان کاری است که می خواهید انجام دهید ” “بنابراین بالاخره من مجبور شدم این کار را انجام دهم و من از این موضوع بسیار هیجان زده هستم.”

وی خاطرنشان کرد که روند بهبودی آنچنان که انتظار داشت بد نبود. او گفت: “من فقط مجبور شدم مثل دو ، سه هفته خوب داخل آن بنشینم و بگذارم همه چیز خوب شود و رها شود. احساس می کنم هنوز در مرحله افت هستند. اما هنوز هم آنها را دوست دارم.” “در ابتدا احساس می کردم سینه من کمی سنگین است ، اما بعد از مدتی خنک است.”

کارتر اظهار داشت که تحت عمل جراحی پلاستیک به هیچ وجه بازتاب اعتماد به نفس او نیست. وی گفت: “رجینا همیشه اعتماد به نفس داشت.” “احساس می کنم این باعث می شود پیراهن های کوچکم کوتاهتر شود و لباس هایم بیشتر جمع شوند ، اما من همیشه در پوست خودم راحت بوده ام. هر پیشرفتی که می خواستم انجام دهم تصمیم من بود. هیچ کس به من فشار نیاورد. هیچ کس به من نگفت که این کار را بکنم. احساس می کنم جامعه ای ندارم که این حرف را به من بزند. احساس می کنم این عشق به خود است. من خودم را دوست دارم. خودم را قبل از مشاعره دوست داشتم و بعد از خودم هم خودم را دوست دارم. برایم مهم نیست که مردم چه بگویند. “

قدردانی از کارتر برای نادیده گرفتن متنفرها و همیشه واقعی نگه داشتن آن در نزد طرفدارانش. همین چند روز پیش او شایعات دروغین مبنی بر درگیر شدن عاشقانه او و میگوس ، خواننده رپ ، را خاموش کرد. داستان کامل را اینجا بخوانید.

[via]