در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده در اوایل ماه نوامبر ، کاردی بی ویدئویی از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که همزمان به سیگار کشیدن سه سیگار می پردازد ، در حال تحریک درباره سیاست و تخلیه درباره اینکه چقدر مضطرب است برای دیدن نتایج. در مصاحبه ای که با جلد اخیر “زن سال” او صادر شده است تابلو تبلیغاتی، کاردی جزئیات بیشتری درباره پست جنجالی خود ارائه داد ، و نشان داد که در حالی که او مواد مخدر مصرف نمی کند ، او سیگارهای گاه به گاه (یا سه مورد) را می کشد.

“من با بچه ام سرگرم می شدم ، اما مدام در اینستاگرام نگاه می کردم و دلخور می شدم. [Before the election]، من فقط احساس کردم که بایدن این کیف را در کیف داشته است. ” تابلو تبلیغاتی. “سپس روز انتخابات فرا رسید ، و من می بینم که بسیاری از ایالت ها فقط قرمز هستند.”

“این فقط شما را متعجب می کند وقتی نمی شنوید که اطرافیان شما می گویند:” اوه ، من از ترامپ حمایت نمی کنم “. افراد دیگری هستند که واقعاً مثل ما فکر نمی کنند. میلیون ها نفر که در یک صفحه با شما نیستند و نمی فهمند که او چه اشتباهی کرده است و چرا ما اینقدر مضطرب هستیم. من مثل “اوه گه او ادامه داد: “الان عصبی می شوم.” “اگر من احساسات خود را ابراز نمی کردم ، احتمالاً یک فرد دیوانه در مصرف مواد مخدر بودم.”

وی با بیان اینکه می داند که باید آنچه را تماشا می کند گفت: “من مواد مخدر مصرف نمی کنم ؛ کمی سیگار می کشم اینجا و آنجا ، کمی شراب و هنسی در این باشگاه می نوشم ، اما آن داروهایی را که من انجام نمی دهم.” در شبکه های اجتماعی می گوید برای جلوگیری از واکنش “بیایید بگوییم چیزی زشت است ، درست است؟ همه در نظرات می گویند این زشت است ، اما شما می گویید که زیباست. اگر نظر غیرمخاطبی دارید ، اشتباه می کنید. بنابراین باید مراقب مواردی باشید که ارائه می شود از دهان خود. این روزها شما حتی نمی توانید مردم را زشت خطاب کنید! نمی گویم می خواهم مردم را زشت بنامم – شما دیگر حتی نمی توانید حتی خود باشید. “

[via]