بیت کوین در حال نزدیک شدن به بالاترین حد خود است. ارزش 1 بیت کوین در حال حاضر تقریباً 17954 دلار و 70 سنت است. اگر اهل رمزنگاری هستید ، زمان بسیار هیجان انگیزی برای داشتن بیت کوین است. هیچ توضیحی در مورد میزان افزایش آن وجود ندارد اما اگر پول بدست آورید ، در آینده سرمایه شما قابل پرداخت سود است.

منطق یک مرد با تکنولوژی است. او همیشه به بازی های ویدیویی علاقه داشته است اما به نظر می رسد که او علاقه زیادی به رمزنگاری نیز دارد.


سام واسون / گتی ایماژ

شما اغلب در مورد رپرها و سرمایه گذاری های آنها می شنوید ، اما ، از زمان بازنشستگی Logic ، او حتی بیشتر در یک زندگی کتاب آزاد زندگی می کند ، با توئیچ یک معامله یک میلیون دلاری را انجام می دهد و چندین بار در هفته با طرفدارانش زندگی می کند.

در جریان پخش زنده اخیر ، منطق به راحتی به همه ما خم شد و ادعا کرد که وی سرمایه گذاری بزرگی در بیت کوین انجام داده است. یک سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری که ممکن است باعث شود او پول بیشتری نسبت به سرمایه گذاری خود داشته باشد.

منطق در حالی که شانه های خود را از بین می برد ، گفت: “ماه گذشته 6 میلیون دلار بیت کوین خریدم. “لعنت بهش ، یولو”.

در حالی که زبان عامیانه منسوخ شده او کمی ارزش دارد ، او فقط 6 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده در حالی که اکثر ما احتمالاً هرگز این همه پول را نخواهیم دید بنابراین … او احتمالاً بهتر می داند. بدیهی است که ارز رمزنگاری شده بسیار خطرناک است ، اما اگر او پول دریافت کرده است ، چرا سعی نمی کنید از طریق سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری درآمد منفعل کسب کنید که به طور بالقوه می تواند میلیون ها دلار بیشتر در آینده برای او رقم بزند.


اتان میلر / گتی ایماژ

فکر می کنید این یک حرکت هوشمندانه برای منطق است؟