جیمز هاردن به وضوح علاقه ای ندارد که برای فصل بعدی بسکتبال با هیوستون راکتس آماده شود. این چیز پس از از دست دادن جلسات تمرینی ابتدایی این سوپراستار به سختی شفاف شده و تصمیم گرفته است در عوض آخر هفته تولد خود با Lil Baby مهمانی بگذارد.

خط داستانی دراماتیک درباره هاردن و راکت ها امروز لایه جدیدی پیدا کرده است. پیش از این شایعه شده بود که هاردن درخواست تجارت با بروکلین نت را کرده است. با این حال ، او ظاهراً در حال گشودن گزینه های خود است ، احتمالاً به پیشنهادات میل میل گوش می دهد و تیم های جدیدی را به لیست خود اضافه می کند.


کریستین پیترسن / گتی ایماژ

به گفته آدریان ووناروفسکی همیشه قابل اعتماد از ESPN ، هاردن اخیراً به راکتز اعلام کرد که برای تجارت با فیلادلفیا 76ers باز است. علی رغم داشتن دارایی های سیکسر برای تحقق این تجارت ، گفته می شود که داریل موری قصد دارد بن بن سیمونز و جوئل امبیید را حفظ کند. راکت ها احتمالاً در عوض از آنها درخواست می کردند ، زیرا ووج گزارش داد که دفتر کار آنها به دنبال هاردن به دنبال یک بلوک ساختمان قوی و همچنین یک بسته از انتخاب های دور اول است.

البته ، ظاهراً JH13 هنوز علاقه مند است که به بروکلین منتقل شود تا بتواند به عنوان بخشی از یک سوپرتیم با کایری ایروینگ و کوین دورانت بازی کند. این گفتگوها به ظاهر متوقف شده اند.

ما شما را در مورد اخباری که در مورد جیمز هاردن و وضعیت وی در راکت های هوستون ایجاد می شود ، در جریان می گذاریم. از هم اکنون ، او هنوز دو سال از قرارداد فعلی خود باقی مانده است.