یکی از بزرگترین داستانهای منتشر شده از این آژانس رایگان در مورد آنتونی دیویس بوده است. با توجه به این واقعیت که او یکی از اعضای اصلی تیم قهرمانی لیکرز در مسابقات قهرمانی 2019-20 بود ، تقریباً مسلم بود که AD در خارج از فصل به تیم برمی گشت. با این وجود مدتی طول کشید تا معامله اعلام شود. سرانجام ، امروز صبح ، خدایان بسکتبال با انتشار برخی اخبار باورنکردنی ، LakerNation را برکت دادند و فاش کردند که دیویس برای پنج سال آینده خود را در بنفش و طلای قفل کرده است.

پس از آنکه لبران جیمز قرارداد جدید بزرگ خود با لیکرز را امضا کرد ، با امضای قرارداد حداکثر 2 ساله با این تیم ، آنتونی دیویس دانست که زمان آن است که خبرهای عالی خود را بیاورد.

پس از حدس و گمانهای فراوان ، آدریان ووناروفسکی ، خبرنگار ESPN ، تایید كرد كه آنتونی دیویس در حال نهایی كردن یك قرارداد 5 ساله و حداكثر 190 میلیون دلاری برای ماندن در لیكرز است.


Jevone Moore / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ

همانطور که می دانید ، AD و LeBron یکی از شدیدترین دوتایی ها را در زمین تشکیل می دهند و تیم ها قطعاً وقتی در فصل آینده با آنها روبرو می شوند باید برای بدترین شرایط آماده شوند.

این تازه ترین موارد اضافه شده برای لیکرز است که در این فصل خارج از کشور اقدام به حرکت کرده اند. دفتر جلو معاملات و خریدهای Montrezl Harrell ، Dennis Schroder ، Wesley Matthews و دیگر بازیکنان اصلی را که با استعداد از پشت درز دو ستاره را احاطه کرده اند ، به پایان رساند.

فکر می کنید لیکرز امسال هم تکرار کند؟