چند نفر در هیپ هاپ هستند که قطعاً با feds کار می کنند. مطمئناً می توانیم حساب کنیم که Tekashi 6ix9ine یکی از این افراد است اما برای سالها ، زمزمه هایی نیز وجود داشت که DJ Vlad همچنین با مقامات همکاری کرده است تا رپ ها را محاصره کند. ولاد این را انکار کرده است ، اگرچه در چند مورد نیز با آن شوخی کرده است. یعنی وقتی او با Lil Baby مصاحبه کرد و درگیری را که رپ در پشت میله های زندان داشت ، مطرح کرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=j0tcT9_xJ6M

اوایل امروز مشخص شد مصاحبه های ولاد تی وی با کازانوا که جزئیات محکومیت های قبلی رپر را در کیفرخواست اخیر فدرال وی علیه وی به کار برده اند. به ازای InnerCityPress ، رسانه ای که به شدت به پرونده Tekashi 6ix9ine پرداخته ، از پذیرش خشونت کازانوا در داخل زندان برای استفاده از کیفرخواست وی استفاده شده است.

“در مصاحبه های عمومی ، وی اعتراف کرده است که زندانیان را در حین زندانی بودن به جرم این اتهامات ، چاقوکشی کرده است. و دولت عکس هایی را از گزارش iCloud وی در مورد چندین سلاح گرم کشف کرده است که نشان دهنده ادامه دسترسی وی به سلاح است. علاوه بر تبلیغ عمومی باند و تجلیل از فعالیت های آن ، ارشد همچنین تهیه کننده دارو برای گوریلا استون است. “

https://www.youtube.com/watch؟v=UaQI2VvPrRQ

هر کسی که حرفه او را دنبال کرده باشد ، با مصاحبه های تلویزیونی ولاد آشنا است ، جایی که کازانوا اقدامات خشونت آمیز در زندان را توضیح می دهد ، و همچنین وضعیت خود را در بروکلین.

افراد زیادی از این خبر راضی نبودند و ولاد را به بالاترین روند در توییتر تبدیل کردند. نیازی به گفتن نیست ، توییتر از رپرها می خواهد که از انجام برنامه های مطبوعاتی با DJ Vlad صرف نظر کنند.

برخی از واکنشهای زیر را زیر پا بگذارید.

[Via]