Lil Duval از طریق توییتر با یک سوال جالب مطرح شد و از مردم پرسید که اگر این بدان معنی است که خواننده رپ با آنها ضبط می کند ، چه احساسی نسبت به رابطه مهم دیگر خود با Drake دارند. وی یک نظرسنجی را آغاز کرد و دو گزینه برای پاسخ دادن ارائه داد: “او می تواند از طریق او اجرا شود” و “من نمی توانم انجام دهم”. اکثریت قریب به اتفاق مردم اظهار داشتند که با وجود ویژگی تضمین شده ، اجازه نمی دهند دریک یک شب را با همسران خود بگذراند. با این حال ، حدود 31٪ از مردم معامله را انجام می دهند.

ظاهراً رپر آتلانتا Trouble یکی از همین افراد است.

این نظرسنجی توسط SayCheeseTV دوباره ارسال شد ، که Trouble در جدول زمانی خود گرفت. ظاهراً ، او بیش از این مایل است که به همسرش اجازه دهد برای یک ویژگی دیگر با خواننده رپ ، که با او در “Bring It Back” کار کرده ، با دریک رابطه جنسی برقرار کند.

“چرا که نه؟ اگر آنها در DM او بلغزانند ، به هر حال آنها را مجانی fukk می کنند” ، در پاسخ به این سوال بحث برانگیز. “Yall soft azz n *** az به من جواب ندهید. شما نو # خیابان را دوست ندارید و یک # صاحب خداوند هستید.”

آیا شما عضوی از اکثریت هستید یا می توانید به دریک برای یک ویژگی با کیفیت و وقت خود را با شریک زندگی خود بگذرانید؟


پرنس ویلیامز / Wireimage / گتی ایماژ

در اخبار دیگر دریک ، که به همان اندازه عجیب و غریب است ، بومی تورنتو در حال آماده سازی فروش شمع های 80 دلاری به عموم مردم است ، از جمله شمع ای که گفته می شود بوی او می دهد.

[via]