سال 2020 برای Machine Gun Kelly ، به طور شخصی و حرفه ای ، یک نقطه عطف بوده است. او با رسمی کردن رابطه اش با مگان فاکس سال را شروع کرد و سپس کنار رفت بلیط های سقوط من ، که می توان گفت بهترین آلبوم او تاکنون است. اکنون ، او از برخی از موانع شخصی که امسال نیز بر آن غلبه کرده است ، استفاده می کند.

در حالی که با دیو فرانکو صحبت می کرد برای مجله مصاحبه ، MGK به لطف حمایت از دوست دختر و تراویس بارکر ، در مورد استفاده قبلی از مواد مخدر و سرانجام رفتن به درمان صحبت کرد. وی اعتراف كرد: “من خودم مشاهده كردم كه اعتقاد دارم كه مواد مخدر چگونگی رسیدن به سطح یا باز كردن چیزی در مغز شما است و موافقان و مخالفان آن را دیده ام.”

او فاش كرد كه آددرال ماده مورد علاقه وی بود. وی با یادآوری اینکه سرانجام یکی از اجزای ضروری زندگی او شد ، گفت: “من از مصرف خوراکی آن شروع کردم و سپس آن را خرخر کردم ، و سپس آن چیزی شد که من می ترسیدم اگر چیزی نداشته باشم به استودیو بروم.” . “من حتی قدم بیرون نمی زدم مگر اینکه یک مرد دارویی باشد که می خواهد به من سر بزند و آنچه را که لازم داشتم به من بدهد.”

وی ادامه داد: “و این همان جایی است كه به مشكل تبدیل می شود” ، قبل از اینكه بفهمد كه تاكنون مراجعه به درمان چگونه بوده است ، ادامه داد. “من در مراحل اولیه کار هستم.”

“ابزاری که برای شروع به من داده شده مفید به نظر می رسند … من هنوز هم به نوعی موهایم را بیرون می کشم. چرا یک شبه تغییر نمی کنم؟ چگونه می توانم 10 دقیقه مراقبه کنم که حتی نمی توانم دو دقیقه در مغز خودم بنشینم بدون اینکه حواس خودم را پرت کنم با انجام کاری؟ “

وی سپس توضیح داد که داشتن افراد مناسب در زندگی همه تفاوت ها را ایجاد کرده است. وی گفت: “تراویس بارکر در روند زمینگیری من بسیار عظیم بوده است ، زیرا او آن را زندگی کرده است”. وی افزود: “وقتی شریک زندگی می کنید ، من مگان هستم [Fox]، در آن شبهای تاریکی که عرق می کنید و نمی توانید بفهمید چرا اینقدر در سر خود هستید ، آنجا با شما نشسته اید تا به شما کمک کند از ذهن خود بیرون بیایید و آن را در منظر قرار دهید ، واقعاً کمک می کند. “

[via]