در اولین مصاحبه اولیویا جید جیانولی از سال گذشته که اخبار رسوایی بدنام جنجالی رشوه در کالج خانواده اش منتشر شد ، وی در قسمت سه شنبه با جادا پینکت اسمیت به گفتگو نشست بحث میز قرمز، تا داستانش را تعریف کند. هر دو والدین وی ، لوری لوفلین و ماسیمو جیانولی ، پس از اعتراف به جرم خود در ماه مه ، در حال گذراندن دوران زندان هستند. لاگلین به یک فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم و نامه پستی اعتراف کرد و ماسیمو در یک فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم و نامه و نامه و یک فقره کلاهبرداری از طریق سیم و پست الکترونیکی مقصر شناخته شد. اولیویا از زمانی که پدر و مادرش در زندان بوده اند هیچ ارتباطی با آنها نداشته است.


پل آرچولتا از طریق گتی ایماژ

اولیویا با توضیح اینكه هرچند از اینكه والدینش در زندان هستند ناراحت است ، می داند كه برای عبور از این فصل از زندگی آنها ضروری است. وی گفت: “من فکر می کنم برای هر کسی ، مهم نیست که وضعیت چگونه باشد ، شما نمی خواهید پدر و مادرتان را به زندان بیندازید. اما همچنین فکر می کنم برای ما لازم است که حرکت کنیم و حرکت کنیم. “من فکر می کنم آنچه برای من بسیار مهم است ، یادگیری از اشتباه است. نه اینکه اکنون شرمنده و مجازات شوم و هرگز فرصتی دیگر برایم فراهم نشود. از آنجا که 21 ساله هستم ، احساس می کنم لیاقت یک فرصت دوم را دارم تا از خودم بازخرید کنم.”

وی در ادامه اظهار داشت که از زمان انتشار خبر قبولی نامشروع در کالج ، به دانشگاه برنگشته است. وی توضیح داد: “من به یاد می آورم که فقط یخ زده و احساس شرمندگی کرده ام. من به خانه رفتم و احتمالاً مثل سه یا چهار ماه خودم را پنهان کردم.” “من هرگز برنگشتم. بیش از حد خجالت کشیده بودم. از ابتدا نباید واضح بود که آنجا باشم. بنابراین هیچ تلاشی برای بازگشت من وجود نداشت.”

جادا سریعاً الیویا را به دلیل داشتن امتیاز سفید فراخواند و به او اطمینان داد که به دلیل رنگ پوست ، سرانجام این اتفاق برای او خواهد افتاد. اولیویا با کنایه گفت: “دقیقاً”. “من ترحم نمی خواهم. من لیاقت ترحم را ندارم. ما قاطی کردیم. من فقط می خواهم یک فرصت دوم باشم من می دانم که بهم ریخته ام و مدتها بود که به دلیل قانونی بودن آن قادر به صحبت در این باره نبودم. من هرگز نتوانستم بگویم “واقعاً متاسفم که این اتفاق افتاده است.”

او اعتراف کرد که در ابتدا از عملکرد والدین خود احساس پشیمانی نمی کند. “وقتی همه این اتفاقات برای اولین بار افتاد و علنی شد ، من به یاد می آورم که اکنون افکار من کاملاً متفاوت است ، اما یادم می آید که” مردم از این موضوع چه عصبانی هستند؟ ” او می گوید ، می دانم که خیلی احمقانه به نظر می رسد ، اما در حبابی که من در آن بزرگ شدم ، چیزهای زیادی بیرون از آن نمی دانستم. ” “این امتیاز است. من آن دو را کنار هم نگذاشتم.”

مصاحبه کامل را در زیر مشاهده کنید.