پس از لغو تمرین روز سه شنبه (24 نوامبر) ، یک اورژانس پزشکی مرموز بر فراز کابوی های دالاس معلق است. در حال انتشار توسط مراکز مختلفی است که در اوایل روز ، مربی قدرت ، مارکوس پل ، پس از تحمل یک فوریت پزشکی به بیمارستان منتقل شد. دقیقاً مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده است زیرا مدیران کابوی در مورد وضعیت پاول بسیار هول کرده اند. با این حال ، آنها به اشتراک گذاشتند که وی در بیمارستان بستری است و آزمایشات را انجام می دهد و آنها در زمان مناسب به روز می کنند.

کابوی ها در بیانیه ای گفتند: “پل بلافاصله توسط پرسنل پزشکی کابوی معالجه شد و با آمبولانس به بیمارستان محلی منتقل شد.” “این سازمان دعا و پشتیبانی خود را از خانواده پل گسترش می دهد و از دوستان و پیروان ماركوس ، خانواده وی و تیم می خواهد تا آنها را در افكار و دعاهای خود نگه دارند.”

به دنبال انتشار خبر وضعیت پل ، تعدادی از بازیکنان NFL بودند که به اشتباه اعتقاد داشتند او فوت شده است. گاوچرانهای دالاس به سرعت سو mis تفاهم را اصلاح کردند و روشن کردند که این مربی زنده و سرحال است. گمانه زنی ها مبنی بر اینكه ماركوس پاول می توانست با COVID-19 مبتلا شود ظاهر شد اما TMZ گزارش داد که مسئله پزشکی مربوط به ویروس کرونا نیست.

دخترش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که پل در حمایت از زندگی است و از مردم خواست تا برای بهبود او دعا کنند. می توانید بیانیه وی را به طور کامل در زیر بخوانید.

[via][via]