در دنیایی که زوم و تعاملات مجازی به لطف COVID-19 به یک امر عادی تبدیل شده است ، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اشتراک کرده است که اسکارهای 2021 حضوری خواهد بود. ما به عنوان یک جمع جهانی ، سال بسیار متفاوتی را نسبت به گذشته زندگی کرده ایم ، زیرا جهان به دلیل همه گیر شدن دچار یک قفل شده است و باعث می شود صنعت سرگرمی با زمان سازگار شود. نمایش های جایزه عملا برگزار شده است زیرا ارتباطات شخصی به دلیل فاصله اجتماعی محدود شده است ، اما گزارش اخیر حاکی از آن است که آکادمی مصمم است ثروتمندان و مشاهیر را برای مراسم آرزو خود در سال 2021 گرد هم آورد.

“پخش تلویزیونی حضوری اسکار اتفاق خواهد افتاد ،” یک نماینده از آکادمی و ABC گزارش شده است با به اشتراک گذاشته شده است تنوع. ماه ها تولید فیلم و تلویزیون تعطیل شد و باعث بیکار شدن ده ها هزار نفر شد. اخیراً صنعت سرگرمی دوباره به دامان همه چیز پریده است و به همین دلیل ، آکادمی تاریخ واجد شرایط بودن را عقب انداخت. همین امر باعث شد تاریخ مراسم به تأخیر بیفتد و همه چیز قرار است در 25 آوریل 2021 کاهش یابد.

جوایز اسکار معمولاً در سالن تئاتر دالبی هالیوود ، کالیفرنیا برگزار می شود ، اما اینکه چطور تهیه کنندگان برای حضور در محل با ظرفیت 3400 نفر برنامه ریزی می کنند ، مشخص نیست. گزارش شده است که یک تبلیغ کننده جوایز گفت تنوع، “آکادمی برای دیدن همه گزینه های متعدد اخیراً یک گشت و گذار در Dolby انجام داده است.”

[via]