اگر فکر می کردید که Sony به موقع PS5 ها را برای فروش جمعه سیاه بعد از شکرگذاری مجدداً ذخیره می کند ، دوباره فکر کنید. کنسول های بازی از زمان انتشار تقاضای زیادی داشته اند و تقریباً بلافاصله پس از خرید در دسترس قرار گرفتند. هزاران نفر به شبکه های اجتماعی مراجعه کرده اند و از اینکه نمی توانند PS5 ها را در هر مکان خرده فروشی آنلاین یا فروشگاهی پیدا کنند ، ابراز تاسف می کنند و به گفته جیم رایان ، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment ، آنچه فروخته شده تمام موجودی آنها است.

گفته می شود که رایان در مورد PS5 ها با رسانه خبری روسی به روزرسانی کرده است TASS. “همه چیز فروخته می شود. کاملاً همه چیز فروخته می شود. » “من بیشتر سال گذشته را تلاش کردم تا مطمئن شوم که می توانیم تقاضای کافی برای محصول ایجاد کنیم. و اکنون از نظر پهنای باند اجرایی ، زمان بسیار بیشتری را صرف تلاش برای افزایش عرضه برای تأمین این تقاضا می کنم. “

مانند بسیاری دیگر از شرکت ها ، رایان توضیح داد که بیماری همه گیر COVID-19 با توجه به تعطیل بودن کارخانه های مستقر در آسیا ، کار تولید را به ویژه دشوار می کند. رایان گفت: “این از نظر تولید چالش برانگیز است.” وی گفت: “من قصد ندارم كنسول بزرگ دیگری را در میان یك بیماری همه گیر جهانی انجام دهم.” “و من آن را به شخص دیگری توصیه نمی کنم.”

ممکن است بارقه امید کمی وجود داشته باشد زیرا Walmart گفته است که آنها تعداد PS5 های مشخصی دارند که در روزهای آینده برای خرید در دسترس خواهند بود ، اما کسانی که نمی توانند یکی از این واحدها را به دام بیندازند باید به سایت های حراج مراجعه کنند برخی از پلی استیشن ها پیشنهادهایی دارند که به هزار دلار رسیده است.

[via]