در حالی که فصل NBA تنها حدود یک ماه دیگر باقی مانده است ، دزدکی حرکت ها می توانند مطمئن باشند که برخی از برجسته ترین بازیکنان NBA آخرین مدل های امضای خود را نشان می دهند. این یک رسم در ابتدای هر فصل است و با شروع فصل به موقع برای کریسمس ، بعضی از دزدکی ها مطمئناً به دنبال تهیه برخی از هدایا برای خود هستند. علاوه بر مدل های امضا ، مارک ها به دنبال ایجاد برخی از کفش های کتانی با موضوع NBA هستند و به نظر می رسد که نایک در حال حاضر صفوف این نسخه ها را تشکیل می دهد.

اولین نفری که فاش شد این Nike Dunk Low است که مانیتور “All-Star” به او داده شده است. همانطور که از تصاویر رسمی زیر می بینید ، کفش رویه چرم مشکی و نعنایی دارد. این رنگ ها به خوبی با هم تضاد دارند و با بندهای سبز نعناعی ، این یک مدل واقعا منحصر به فرد است که مطمئنا طرفداران را هیجان زده می کند. در همین حال ، در کنار پاشنه پشتی آرم NBA شفاف وجود دارد که نشان دهنده این است که این آخر هفته All-Star است.

اگرچه اینها تاریخ انتشار ندارند ، شما می توانید انتظار داشته باشید که نزدیک به آخر هفته All-Star که در ماه فوریه برگزار می شود ، کاهش یابد. برای به روزرسانی منتظر بمانید زیرا ما همچنان جدیدترین به روزرسانی ها را برای شما ارائه می دهیم.

Nike Dunk High
تصویر از طریق نایک
Nike Dunk High
تصویر از طریق نایک
Nike Dunk High
تصویر از طریق نایک
Nike Dunk High
تصویر از طریق نایک